اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

استاندار در ترکیب جدید مدیریتی، خادمین مردم را انتخاب کند/ اقتصاد استان با بومی کردن اقتصاد مقاومتی رشد می‌کند

کارشناس مسائل سیاسی اجتماعی استان گلستان گفت: استاندار‌ جدید گلستان در ترکیب مدیریتی خود در شهرهای مختلف استان افرادی انتخاب کند که مدیر خادم باشد.

استاندار در ترکیب جدید مدیریتی، خادمین مردم را انتخاب کند/  اقتصاد استان با بومی کردن اقتصاد مقاومتی رشد می‌کند

حسین کریمی‌اول امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: استان گلستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوب و بکر بوده و این ظرفیت‌ها می‌تواند در راستای تعالی و توسعه استان بسیار تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به فعالیت دامپروری و کشاورزی در استان تصریح کرد: در کنار نعمت‌های خدادادی استان مانند مراتع طبیعی، منابع آبی، دریا و جنگل‌های هیرکانی و بسیاری از دیگر ظرفیت‌های استان، دامپروری و کشاورزی مهمترین فعالیت مردم استان بوده و بخش اعظمی از تامین تولیدات دامی و کشاورزی کشور از استان گلستان است.

کارشناس مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: وجود امامزادگان و آثار تاریخی در استان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری بوده و می‌توان از این مسیر در حوزه اشتغال، درآمد و توسعه و سرمایه‌گذاری استان بهره برد.

وی ادامه داد: ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر زنگانه همه دلسوزان و انقلابیون و همه گروه‌های سیاسی  باید  به انتخاب رئیس جمهور و دولت وی احترام گذاشته با نگاه به اعتلا، توسعه و رشد استان با استاندار جدید همکاری کنند.

* مدیران مش و تفکر خود را  بر مبنا خادم واقعی مردم دانسته و از جنس مردم باشند

کریمی‌اول گفت: آنچه مردم انتظار داشته و موجب بالندگی و اعتماد و انگیزه مردم خواهد شد، داشتن نیت خالصانه در راستای خدمت به مردم بوده و مدیران از جمله استاندار باید مش و تفکر خود را  بر مبنا خادم واقعی مردم دانسته و از جنس مردم باشند.

وی ادامه داد: استاندار در این مدت مدیریت اجرایی خود به گونه‌ای رفتار نکند که وام‌دار فرد یا گروهی شده و یا وارد باندبازی قدرت و ثروت شود بلکه با استفاده از ظرفیت مدیران انقلابی و ولایی به صورت جهادی در راستای تعالی و توسعه استان قدم بردارد.

کارشناس مسائل اجتماعی بیان کرد: مهمترین اولویت برای استان گلستان در جهت توسعه و رفع مشکلات اقتصادی مردم، تولید و اشتغال بوده که مورد توجه مدیران و استاندار جدید واقع شود، فعالیت و تقویت در این دو حوزه سبب ایجاد امید و انگیزه در دل مردم شده و تحول عظیمی در استان به دنبال خواهد داشت.

* مجمع نمایندگان، امامان جمعه و رسانه‌ها در توسعه استان نقش اصلی و کلیدی دارند

کریمی‌اول با بیان اینکه مجمع نمایندگان، امامان جمعه و رسانه‌ها در توسعه استان نقش اصلی و کلیدی دارند، بیان کرد: متاسفانه بخش اعظم عدم توسعه استان به دلیل عدم همصدایی و فقدان هماهنگی لازم بین رسانه‌ها، ائمه جمعه، مدیران اجرایی و مجمع نمایندگان است، آنچه در بیان این افراد گفته می‌شود بسیار‌ متفاوت‌تر از رفتار آنها بوده و تا زمانی که این همصدایی، همسویی و همنوایی وجود‌ نداشته باشد، استان گلستان رشد و توسعه پیدا نمی‌کند.

وی افزود: باید پروژه‌های مهم استان به ویژه آشوراده، پتروشیمی و غیره باهمدلی، هماهنگی و همسویی همه دست‌اندرکاران بدون در نظر گرفتن گروه و یا جناح سیاسی و در راستای توسعه استان و خدمت به مردم همفکری و هم‌اندیشی شده تا تکلیف این پروژه‌ها هر چه سریع‌تر مشخص شود.

کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و استان گفت: بخش اعظمی از محصولات دامی و کشاورزی در کشور در گلستان تولید می‌شود و با توسعه و افزایش تولید در این بخش‌ها ضمن ایجاد اشتغال می‌توان در بخش صادرات نیز فعالیت کرد که این امر در توسعه استان تاثیرگذار است.

* باید با تشکیل گروه بازرسان امین در بازار، نظارت دقیق بر قیمت‌ها داشته تا امنیت اقتصادی برقرار شود

وی بیان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی استان باید بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی منتهی با بومی‌سازی و مدل استان با توجه به ظرفیت‌های موجود اجرا شده و با تشکیل گروه بازرسان امین در بازار، نظارت دقیق بر قیمت‌ها داشته تا امنیت اقتصادی برقرار شود.

کریمی‌اول با بیان‌ اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی حکمران مردم نیستند، ابراز کرد: هر دولتی برای خود شعارهایی در راستای خدمت به مردم دارد و شعار دولت آقای رئیسی مبارزه با فساد، اجرای عدالت و حمایت از محرومین است.

* مدیران دولت  آقای رئیسی نباید مانند دولت‌های قبلی خود را حاکم مردم بدانند/ مدیرانی که دیگر انگیزه خدمت و فعالیت را ندارند حذف و مدیران ولایی، انقلابی با رویکرد جهادی وارد میدان شوند

وی افزود: مدیران دولت  آقای رئیسی نباید مانند دولت‌های قبلی خود را حاکم مردم بدانند بلکه الگوی آنها در مدیریت باید امام علی (ع) و رهبر معظم انقلاب باشد بنابراین قطع به یقین مدیرانی که به دنبال فعالیت‌های سیاسی و جناحی بوده و یا مدیرانی که دیگر انگیزه خدمت و فعالیت را ندارند باید در این دوره حذف شوند و مدیران ولایی، انقلابی با رویکرد جهادی وارد میدان شوند.

کریمی‌اول خاطرنشان کرد: استاندار‌جدید از همه ظرفیت‌ها، گروه‌ها، نخبگان و فعالان حوزه‌های‌ مختلف به عنوان گروه مشورتی در مسیر رشد و توسعه استان استفاده کند.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول