اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد‌ی‌ها بیشتر چه واکسنی تزریق کردند؟/ تزریق ۷۶ درصدی واکسن در استان

رئیس گروه بیماری‌های مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد تزریق واکسن کرونا در استان ۷۶.۷ درصد است.

کهگیلویه و بویراحمد‌ی‌ها بیشتر چه واکسنی تزریق کردند؟/ تزریق ۷۶ درصدی واکسن در استان

محسن رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از تحویل ۹۶۵ هزار و ۳۲۸ دُز واکسن به استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون ۷۴۰ هزار و ۲۶ دُز واکسن تزریق شده و  درصد پوشش واکسن ۷۶.۷ درصد است.

رئیس گروه بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت واکسیناسیون طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره و عنوان کرد: ۹۳۰ نفر دُز اول، یک هزار و ۹۳۵ نفر دُز دوم و ۱۸ نفر هم دُز یادآور را تزریق کردند که در مجموع ۲ هزار و ۸۸۳ نفر طی روز گذشته واکسینه شدند.

وی بیان کرد: تعداد کل افراد واکسینه شده در نوبت اول ۴۵۸ هزار و ۸۳۷ نفر است، ضمن اینکه ۲۸۰ هزار و ۹۴۴ نفر دُز دوم و ۲۴۵ نفر هم دُز یادآور را دریافت کردند  که در مجموع ۷۴۰ هزار و ۲۶ دُز واکسن در استان تزریق شد.

این مسئول با اشاره به موجودی ۲۲۳ هزار و ۳۶۲ دُز واکسن کرونا خاطرنشان کرد: سینوفارم بیشترین واکسن تزریقی در بین مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

رضائیان عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمدی‌ها تاکنون ۵۸۶ هزار و ۵۳۴ دُز سینوفارم، ۸۴ هزار و ۴۷۹ دُز برکت، ۵۸ هزار و ۲۰۵ دُز آسترازنکا و سایر واکسن‌ها را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول