اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

«همدردی» سفره ۴۰۰ خانوار را رنگین کرد

یک عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س) گفت: همزمان با ایام ماه ربیع‌الاول و به نیت امام حسن مجتبی(ع) طرح کمک‌رسانی به ۴۰۰ خانواده نیازمند را با کمک مردم و خیرین انجام شد و سفره این خانواده‌ها الحمدلله رنگین شد.

«همدردی» سفره ۴۰۰ خانوار را رنگین کرد

مجتبی سروش‌پور از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: همزمان با ایام ماه ربیع‌الاول و به نیت امام حسن مجتبی(ع) طرح کمک‌رسانی به ۴۰۰ خانواده نیازمند را با کمک مردم و خیرین کلید زدیم که الحمدلله به سرانجام رسید.

وی افزود: در این طرح ۴۰۰ بسته سبد غذایی شامـل گوشت، مرغ، برنج، روغن، ماکارانی، رب، چای و ... هرکدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه شد و میان خانواده‌های نیازمندو محروم مناطق تهران، قم، کرج، جاجرود، بومهن، ورامین، کهریزک، شهرری، اسلامشهر، هرندی و مرتضی‌گرد توزیع شد.

سروش‌پور با اشاره به اینکه خیریه همدردی بازوی خدمات اجتماعی هیأت ریحانةالنبی(س) است، گفت: یکی از برنامه‌های ثابت ما جمع‌آوری صدقه در ابتدای هر ماه قمری برای ذبح قربانی است که در ابتدای ماه ربیع‌الاول نیز این کار انجام شد و در نهایت ۴۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد که با این رقم، ۱۴ رأس گوسفند در روز اول ماه ربیع‌الاول ذبح شد و گوشت آن در شهر تهران و قم میان نیازمندان شناسایی شده به نیت سلامتى و تعجیل فرج امام زمان (عج) و رفع بـلا توزیع شد. همچنین بخشی از این گوشت نیز در سبد غذایی اخیر قرار گرفت و به دست خانواده‌های نیازمند رسید.

وی افزود: تهیه کمک هزینه درمان و همچنین تهیه اقلام زندگی مورد خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های خیریه همدردی است که به تناوت با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی خیریه به نشانی hamdardiii و همچنین صفحات هیأت ریحانةالنبی(س) اجرایی می‌شود.

 

فیلمی از تهیه سبد کالا برای نیازمندان در خیریه همدردی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول