اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آموزش کماندوهای دریایی رژیم صهیونیستی تعلیق شد

منابع عبری‌زبان گزارش دادند که پس از وقوع سلسله حوادثی از جمله برخورد دو شناور نظامی رژیم صهیونیستی، روند آموزش کماندوهای دریایی این رژیم به حالت تعلیق درآمده است.

آموزش کماندوهای دریایی رژیم صهیونیستی تعلیق شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری‌زبان، صبح امروز (سه‌شنبه)، گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم به تعلیق روند آموزش کماندوهای دریایی گرفته است.

بر اساس گزارش روزنامه عبری‌ «معاریو»، در دو ماه گذشته حوادثی حین آموزش کماندوهای دریایی رخ داده که برخی از آن‌ها برای اولین بار در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

معاریو در ادامه به دو مورد از این حوادث اشاره کرد و نوشت یکی از نیروهای دریایی حین تمرین قطع عضو شده و دو شناور با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

معاریو توضیح داد که در جریان آموزش اجزای تشکیل‌دهنده شناورهای دریایی، یکی از کماندوها حین حرکت شناور دست خود را به سمت موتور آن نزدیک می‌کند و انگشتش قطع می‌شود.

معاریو در ادامه اضافه کرد که در موردی دیگر، دو شناور تکاوران دریایی رژیم صهیونیستی با یکدیگر برخورد کرده‌اند و خسارت‌های سنگینی به بار آمده است.

با این حال، این روزنامه صهیونیستی می‌گوید که  کسی در این سانحه مجروح نشده است.

بر اساس این گزارش، این حوادث به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته‌اند و جزئیات به فرماندهی گزارش شده است و پس از تصمیم به تعلیق آموزش کماندوهای دریایی گرفته شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که ارتش رژیم صهیونیستی،‌ صبح امروز، اعلام کرد که نیروهای این رژیم در نزدیکی مرز با نوار غزه رزمایش نظامی برگزار خواهند کرد.

به گفته «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، این رزمایش تا فردا (چهارشنبه) ادامه خواهد داشت.

هدف از برگزاری این رزمایش، بالا بردن سطح آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی به منظور مواجهه با سناریوهایی تهاجمی در نبرد احتمالی آتی عنوان شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول