اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برآورد 2 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تپه نورالشهدا/ زمان اتمام عملیات مشخص نیست

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: با توجه به شرایط جوی و آب‌وهوا زمان مشخصی را نمی‌توان برای اتمام پروژه بهسازی مسیر تپه نورالشهدا اعلام کرد اما عملیات با سرعت در حال انجام است.

برآورد 2 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تپه نورالشهدا/ زمان اتمام عملیات مشخص نیست

عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در یک سال اخیر به همت جوانان مومن و انقلابی تپه نورالشهدای شهرکرد به عنوان یک کانون و قطب فرهنگی در مرکز استان تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: محور این تپه به علت کم‌عرض بودن، شیب‌های تند و قوس‌های افقی و عمودی که داشته به یک محور حادثه‌خیز تبدیل شده و ایمنی در تردد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: جهت شروع عملیات اجرایی این پروژه با کمبود اعتبار مواجه بودیم بنابراین تصمیم بر آن شد که از ظرفیت ماشین‌آلات دولتی و بخش خصوصی استفاده شود در همین راستا ماشین‌آلات شهرداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بخش خصوصی پای کار آمدند و عملیات اجرایی آغاز شد.

ارژنگ گفت: در تقسیم‌کاری که صورت گرفت عملیات خاک‌برداری و خاکریزی بر عهده راه‌ و شهرسازی، ساخت جوی و جدول برعهده شهرداری قرار گرفت تا این عملیات به بهره‌برداری برسد.

برای اتمام پروژه نمی‌توان زمان تعیین کرد

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه تا کنون 2 میلیارد تومان بودجه برای این طرح برآورد شده است، اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و آب‌وهوا زمان مشخصی را نمی‌توان برای اتمام این پروژه اعلام کرد اما عملیات با سرعت در حال انجام است.

ارژنگ با اشاره به حجم عملیات این پروژه ادامه داد: حجم عملیات خاکبرداری 6 هزار مترمکعب، حجم عملیات خاکریزی 7 هزار مترمربع و طول مسیر 600 متر برآورد شده که اکنون در مرحله خاکبرداری است.

ساخت میدان در ابتدا و انتهای مسیر تپه نورالشهدا

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: علاوه بر عملیات خاک‌برداری و خاکریزی عملیات روکش آسفالت را نیز در ادامه خواهیم داشت، مهمترین بخش عملیات تعریض جاده است.

وی با بیان اینکه در ابتدا و انتهای مسیر یک میدان پیش‌بینی شده است، گفت: پارکینگ مورد نظر در مسیر پیش‌بینی شده تا در برگزاری مراسمات مختلف از ترافیک جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول