اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برگزاری ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان با بخش ویژه «مکتب شهید سلیمانی»

دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان گفت: ششمین دوره جشنواره ابوذر با بیش از ۱۰ محور و بخش ویژه «مکتب شهید سلیمانی» در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان با بخش ویژه «مکتب شهید سلیمانی»

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدصادق طاهری دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان اظهار کرد: جشنواره ابوذر، امروز با نگاه به اهداف و آرمان‌های انقلاب و نشان‌دادن توان رسانه‌ای و نمایش قدرت بصیرت و آگاهی روزنامه‌نگاران در این تقابل نابرابر، گام ششم خود را برمی‌دارد.

وی گفت: جشنواره‌ای که توانسته در پنج دوره‌ی قبلی با موفقیت تمام، ضمن تقویت اخلاق حرفه‌ای و توسعه ارزش‌های دینی و انقلابی، ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری جبهه انقلاب را به رخ بکشاند.

دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان عنوان کرد: جشنواره ابوذر، با آثار بیشتر و با کیفیت‌تر عزیزان، می‌تواند تبدیل به بزرگترین جشنواره رسانه‌ای جریان‌سازی شود که برآیند آن، امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

طاهری بیان کرد: در این راستا امیدواریم متولیان و تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای، اوج کارهای خود را در جشنواره ششم ارائه دهند و کاری ماندگار را به ثبت برسانند.

وی افزود: محورهای جشنواره شامل: دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، ولایت فقیه در نگاه شهید سلیمانی، آسیب‌های اجتماعی، زندگی به سبک رضوی، مدیریت در فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، روحیه انقلابی و جهادی، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، الگوسازی و مطالبه‌ی کارآمدی، امنیت پایدار با نگاه مردم پایه، مسائل صنفی اصحاب رسانه و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی است که باید در قالب مکتوب، تصویری و سایبری به دبیرخانه جشنواره و به ایمیل SMS_TAHERI@yahoo.com  ارسال شود.

دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار ۱۵ دی‌ماه خواهد بود و ۱۰ بهمن‌ماه، اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول