اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وضعیت جایگاه‌های سوخت در استان تهران/ اکثر جایگاه‌های سوخت فعال هستند + فیلم

گزارش میدانی خبرنگاران فارس از جایگاه‌های سوخت استان تهران حاکی از آن است که سوخت‌گیری از پمپ بنزین‌ها با نرخ آزاد سرعت گرفته و مشکلی در عرضه بنزین وجود ندارد.

وضعیت جایگاه‌های سوخت در استان تهران/ اکثر جایگاه‌های سوخت فعال هستند + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مشکل توزیع سوخت که از پیش از ظهر امروز در کشور رخ داده بود با تلاش متخصصان حوزه نرم‌افزار شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و وزارت نفت در حال برطرف شدن است.

علی فروزنده، مدیر روابط عمومی وزارت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تهران از آغاز سوخت‌گیری در ۳۰ تا ۴۰ درصد از جایگاه‌های سوخت در کشور خبر داد و گفت: این جایگاه‌ها با خروج از سامانه هوشمند سوخت در حال عرضه بنزین با نرخ آزاد هستند.

گزارش میدانی خبرنگاران فارس استان تهران در شهرستان‌های استان حاکی از این است که اکثر پمپ بنزین‌های استان تهران راه‌ اندازی شده‌اند و مردم می‌توانند سوخت با قیمت آزاد دریافت کنند.

شهرستان پاکدشت

شهرستان پاکدشت دارای ۹ جایگاه سوخت بنزین است که از عصر امروز ۵ جایگاه سوخت فعال شده‌اند.

شهرستان رباط کریم

شهرستان رباط کریم دارای 14 جایگاه سوخت بنزین می‌باشد، لازم به ذکر است طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از حدود ساعت ۱۵ روز جاری ۱۴ جایگاه سوخت در شهرستان رباط‌کریم فعال شده و سوخت‌رسانی در حال انجام است.

شهرستان دماوند

شهرستان دماوند ۱۲ جایگاه سوخت دارد که ۴ جایگاه آن فعال و در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

شهرستان پیشوا

شهرستان پیشوا دارای ۴ جایگاه سوخت می‌باشد که هر ۴ تا جایگاه در حال حاضر فعال شدند و مردم می توانند با مراجعه به جایگاه سوخت بدون هیچ مشکلی بنزین بزنند.

شهرستان شمیرانات

شهرستان شمیرانات ۱۲ جایگاه سوخت دارد که امروز عصر مشکل تمامی آن‌ها برطرف شد و مردم می‌توانند سوخت مورد نیاز وسیله نقلیه خود را تهیه کنند.

شهرستان شهریار

شهرستان شهریار داری ۲۵ جایگاه سوخت است که از عصر امروز حدود ۱۴ جایگاه فعال و مشغول سوخت رسانی می‌باشند و مابقی جایگاه‌ها یکی یکی در حال فعال سازی هستند.

شهرستان پردیس

شهرستان پردیس با حدود ۱۳ جایگاه سوخت،‌ از ساعت ۱۶ امروز همه جایگاه‌ها سوخت رسانی فعال شدند.

شهرستان ورامین

شهرستان ورامین دارای ۶ جایگاه‌ سوخت است که ۴ جایگاه‌ به حالت فعال درآمده و مشکل آنها رفع شده است که تا ساعات پایانی آن دو جایگاه دیگر هم فعال می‌شوند.

شهرستان ری

شهرستان ری حدود ۳۰ جایگاه سوخت دارد که اکثر آن‌ها فعال هستند و در شهرری که دارای ۴ جایگاه است هر ۴ جایگاه فعال و مشغول سوخت‌رسانی می‌باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۷۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول