اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سارق حرفه‌ای کابل‌های برق در دام پلیس کهگیلویه

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه با بیان اینکه سارق حرفه‌ای کابل‌های برق دستگیرشد، گفت: سارق در اعترافات اولیه به هفت فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق حرفه‌ای کابل‌های برق در دام پلیس کهگیلویه

علی مسعودجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل در شهرستان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان موضـوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق حین سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

مسعودجو با بیان اینکه متهم در بازجوئی‌ها به هفت فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد، گفت: این سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیس و نصب سیستم‌های ایمنی از نگهداری وجه نقد و اشیا قیمتی در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول