اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اعلام آمادگی دانشگاهیان جهت اعتلای صدا و سیما

جمعی از اساتید، کارمندان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان، دانشگاه صداوسیما در پیامی به مناسبت انتصاب پیمان جبلی به سمت ریاست سازمان صداوسیما به وی تبریک گفتند.

اعلام آمادگی دانشگاهیان جهت اعتلای صدا و سیما

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، جمعی از اساتید، کارمندان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان، دانشگاه صداوسیما در پیامی به مناسبت انتصاب پیمان جبلی به سمت ریاست سازمان صداوسیما به وی تبریک گفتند.

نگاه حرفه‌­ای، مردم محوری و دین مداری و عمل بر پایه خواسته­‌های اساسی و اصیل مردم و تأسی از الگوهایی چون شهید مرتضی آوینی از مهم‌ترین نیازمندی­های امروز رسانه ملی است که در این نامه به آن اشاره شده است.

در متن این نامه آمده است: با استعانت از درگاه باری تعالی و عنایت معصومین علیهم السلام، مفتخریم تا در دهه پنجم و گام دوم انقلاب اسلامی شاهد انتصاب حضرتعالی به عنوان نخستین رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از جنس ارتباطات و از بطن این سازمان باشیم.

این انتصاب شایسته رهبر فرزانه انقلاب، علاوه بر دمیدن روح امید و نشاط بر پیکر تمامی دوستداران ایران عزیز، برای ما همکاران، دانشجویان و شاگردان شما در دانشگاه صدا و سیما، نشانی از تعهد و تخصص توأمان در وجود حضرتعالی می باشد؛ هم­چنان که امروز رسانه ملی بیش از هر زمان دیگری نیازمند نگاهی حرفه‌ای، مردم محور و دین مدار بر پایه خواسته های اساسی و اصیل مردم و تأسی از الگوهایی چون شهید مرتضی آوینی است.

همه ما به عنوان کسانی که مشی جنابعالی در طریق سالیان گذشته و نیز ارشادات و نظراتتان به دانشجویان را در کلاس­‌های درس شاهد و ناظر بوده­‌ایم، ضمن شکر خداوند منان از حضور مدیری توانمند در عرصه مدیریت کلان رسانه ملی، خالصانه نسبت به هر گونه خدمتی به مردم در مسیر اعتلای این دانشگاه انسان­سازی و بزرگترین سلاح در برابر هجمه رسانه‌­های بیگانه و در راستای دغدغه­‌های جنابعالی در حوزه تمدن سازی، بیش از پیش اعلام آمادگی می­‌نماییم.

تأییدات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه و دعای آن حضرت بدرقه راهتان باد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول