اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۳۰ هزار نفر از جمعیت همدان نادیده گرفته شدند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، بیش از ۱۳۰ هزار از جمعیت استان نادیده گرفته شد.

۱۳۰ هزار نفر از جمعیت همدان نادیده گرفته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در شورای اداری همدان با بیان اینکه با تمام توان از استاندار جدید همدان حمایت می‌کنیم تا چرخ توسعه استان بچرخد اظهار کرد: برای توسعه استان، باید توان مضاعف مدیریتی به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با تمام قدرت فعالیت‌های خودشان را پیگیری کنند گفت: تلاش می‌‌شود مدیریتی منسجم با هدایت استاندار همدان در استان را به پیش ببریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مربوطه از سرشماری نفوس و مسکن که در حال انجام است، حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، بیش از ۱۳۰ هزار از جمعیت استان نادیده گرفته شد گفت: همدان تنها شهرستانی است که به عنوان پایلوت سرشماری در کشور قرار گرفته است.

آزادیخواه: آبیاری‌های نوین در جنوب استان گسترش یابد

نماینده مردم ملایر در مجلس نیز با بیان اینکه راه حل مساله گرانی و مشکلات مردم توسعه، اشتغال و تولید است اظهار کرد: برای حل مشکلات و معضلات استانی می‌توان از ظرفیت‌های استان بهره‌برداری کرد.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به اینکه در حوزه صنایع تبدیلی در شهرستان ملایر فعالیت خاصی صورت نگرفته است گفت: بیش از ۴۰ درصد صادرات استان از شهرستان ملایر صورت می‌گیرد.

وی گفت: ۷۱ مجتمع آبرسانی در همدان وجود دارد که یکی از آنها به ملایر اختصاص دارد، درخواست می‌شود با توجه به معدل جمعیتی این شهرستان اقداماتی صورت گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه در استان موظف هستیم که منابع آب را بهتر و بهینه کنیم گفت: ضرورت دارد آبیاری‌های نوین در جنوب استان گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه مرمت و لایروبی قنات و کشت گلخانه‌ای می‌تواند در استفاده بهینه از آب و خاک استان مشکل‌گشا باشد اظهار کرد: تعیین یک شهرک صنعتی و مشخص کردن زمین‌های آن در شهرستان ملایر، می‌تواند به جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان کمک کند

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول