اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

باید هنرستان‌های دریایی و نفت و پتروشیمی در هرمزگان راه اندازی شود

نایب رییس کمیسیون انرژِی مجلس گفت: هنرستانهای خاص متناسب با ظرفیت صنایع استان در حوزه دریایی، نفت، پتروشیمی و ... باید الزاما در استان تاسیس و راه اندازی شود.

باید هنرستان‌های دریایی و نفت و پتروشیمی در هرمزگان راه اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی در دیدار با با اعضای جمعیت اسلامی فرهنگیان هرمزگان اظهار کرد: ‌مجاز نیستیم از فرهنگیان در انتخابات استفاده ابزاری کنیم.

وی افزود: طرح رتبه بندی را جهت رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی فرهنگیان با جدیت در مجلس دنبال خواهیم کرد و با تمام توان از مطالبات به حق مردم و فرهنگیان استان دفاع خواهم کرد و تعارفی با کسی نداریم.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: هنرستانهای خاص متناسب با ظرفیت صنایع استان در حوزه دریایی، نفت، پتروشیمی و ... باید الزاما در استان تاسیس و راه اندازی گردد تا نیروی کار و تکنسین ماهر و متخصص آموزش داده شود.

نماینده بندرعباس افزود: از همه نیروهایی که دارای طرح و برنامه باشند و بتوانند در بخش های مختلف استان خدمت کنند و موجبات حرکت و پیشرفت استان را فراهم کنند حتما حمایت خواهیم کرد.

احمد مرادی همچنین گفت: تاسیس صندوق حمایت صنایع و مناطق ویژه اقتصادی از اموزش و پرورش و مدارس استان ضروری است.

وی تصریح کرد: برای مطالبه گری نباید دلسرد شد بلکه با پشتکار و بطور مستمر مسائل را می‌بایست دنبال کرد و فرهنگیان استان باید در رابطه با بخش‌های مختلف استان و حتی طرح ها و لوایحی که در مجلس مطرح میشود اظهارنظر کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول