اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همایش تیم‌های ورزشی سپاهان برگزار شد

همایش بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان عصر امروز با حضور گسترده ورزشکاران در رده‌های مختلف سنی زنان و مردان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شد.

همایش تیم‌های ورزشی سپاهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همایش بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان عصر امروز با حضور گسترده ورزشکاران در رده‌های مختلف سنی زنان و مردان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم شماری از بانوان هوادار سپاهان نیز به همراه اعضای خانواده خود در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان حضور یافتند که تعداد آنها به حدود ۱۰ هزار نفر می‌رسد و جمعیت بانوان حاضر در نقش جهان تقریباً با آقایان برابر است. 

 

 

جمعی از مسؤولان مهمان این مراسم بود؛ ضمن آنکه در حاشیه این مراسم از فرزانه فصیحی و گلنوش سبقت‌اللهی تیرانداز المپیکی سپاهان تجلیل شد؛ همچنین از الهه، شهربانو و سهیلا منصوریان بانوان ووشوکار و زهرا کیانی بانوی تالوکار اصفهانی نیز تقدیر شد.

به گزارش فارس، دوم آبان سالروز حضور  تیم فوتبال سپاهان در جام باشگاه‌های جهان به عنوان روز سپاهان نامگذاری شده و این باشگاه هرساله برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول