اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط تسهیلات ۱۰۰ میلیونی اشتغال پرداخت می‌کند

مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر، بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط ایجاد اشتغال تسهیلات پرداخت می‌کند.

بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط تسهیلات ۱۰۰ میلیونی اشتغال پرداخت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی نیکجو، مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر در سطح استان و به‌ویژه روستاها و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رفع فقر و توسعه عدالت اقتصادی و ارتقای معیشت خانواده‌های روستایی و هم‌چنین به‌منظور صیانت و تحکیم خانواده‌ها و احیای کرامت فردی و خانوادگی در سطح جامعه و حمایت از کسب و کارهای خانگی در روستاها، بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط ایجاد اشتغال تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی افزود: طی تفاهمی که سازمان بسیج سازندگی با بانک‌های تجارت، ملت، کشاورزی و صادرات داشته است و هم‌چنین تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد به امضا رسانده‌ایم مقرر شد حدود ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب مرابحه و قرض‌الحسنه که ۹۰ درصد آن به‌صورت قرض‌الحسنه و با سود ۴ درصدی و با بازپرداخت ۷ سال است را به متقاضیان پرداخت کنیم.

نیکجو اظهار کرد: اعضای صندوق‌های قرض‌الحسنه و تعاونی‌هایی که توسط بسیج سازندگی ایجاد شده، طرح‌های دانش‌بنیان در روستاها، زنان سرپرست خانوار، سربازان ترخیص شده، گروه‌های جهادی فعال در حوزه‌های اقتصادی و محلات حاشیه شهر در اولویت این تسهیلات قرار دارند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد کارگاه‌های اشتغال از بحث آموزش غافل نشدیم و در مرحله اول آموزش ۷۰۰ نفر از متقاضیان بدون مهارت کسب و کار را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مسؤول اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین در رابطه با شرایط دریافت این تسهیلات بیان کرد: داشتن مدرک آموزشی مرتبط با موضوع طرح کسب و کار، خوش‌حسابی و عدم بدهی بانکی و داشتن فضا برای اجرای طرح از شرایط پرداخت این تسهیلات است.

وی در پایان تأکید کرد: سقف پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان است که متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با مراجعه به نواحی بسیج سازندگی از آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول