اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح «حمایت از کاربران فضای مجازی» به دنبال محدودیت در اینترنت نیست

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت این طرح به دنبال محدودیت در اینترنت نیست.

طرح «حمایت از کاربران فضای مجازی» به دنبال محدودیت در اینترنت نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی صبح امروز (سه شنبه، 11 آبان ماه) در صحن علنی طی تذکری با استناد به ماده 75 آئین نامه داخلی مجلس، به نطق میان دستور امروز یکی از نمایندگان مجلس واکنش نشان داد.

وی گفت: متاسفانه یکی از نمایندگان در نطق خود نسبت سوء به طرح حمایت از حقوق کاربران دادند در حالی که این طرح با رأی نمایندگان در کمیسیونی که با استناد به اصل 85 تشکیل شده در حال بررسی است.

تقی‌پور تاکید کرد: در این نطق، مفاد طرح برخلاف واقعیت بیان شده و گفته شد این طرح به دنبال محدودیت در اینترنت است که صحت ندارد.

وی ادامه داد: برابر ماده 75 آئین نامه داخلی مجلس طرح چنین موضوعاتی خلاف واقعیت است؛ در این میان باید یادآور شد علیرغم همه تحریف ها و شیطنت های رسانه ای همه جلسات این کمیسیون به صورت زنده پخش تصویری می شود.  

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، گفت: وقتی کمیسیونی اقدام به روشنگری کرده و جلساتش به صورت زنده پخش می شود، دیگر طرح صحبت های خلاف واقع نسبت به آن محلی از اعراب ندارد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تقی‌پور گفت: موضوع مذکور در کمیسیون مرتبط در حال پیگیری است لذا اگر نمایندگان نسبت به آن پیشنهادی دارند می توانند به کمیسیون فرهنگی ارائه کنند.

وی افزود: نمایندگان می توانند در همه جلسات کمیسیون ها شرکت کنند حتی اگر عضو آن کمیسیون نیز نباشند؛ به نظر می رسد تلاشی که صورت می گیرد در راستای تقویت حوزه مذکور است و هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند زیرا صیانت از حقوق مردم برعهده نمایندگان است و آن ها توجه جدی به خواسته های مشروع مردم دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول