اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

جلسه مشترک وزیر کار و رییس مجلس برای کمک به بیماران نادر/ خبرهای خوب برای بیماران نادر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس مقرر شد در بودجه ۱۴۰۱ هزینه مورد نیاز برای پوشش درمانی بیماران نادر در نظر گرفته شود.

جلسه مشترک وزیر کار و رییس مجلس  برای  کمک به بیماران نادر/ خبرهای خوب برای بیماران نادر

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛ «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تصمیمات گرفته شده برای کمک به بیماران نادر در جلسه مشترک با رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این جلسه برای کمک به بیماران نادر برگزار شد و ضمن تحت پوشش قرار گرفتن بیماران نادر در بودجه ۱۴۰۱، برای ماه‌های باقیمانده ۱۴۰۰ هم مقرر شد در شورای عالی بیمه مسئله پوشش بیمه‌ای درمان این بیماران در دستور قرار بگیرد و پوشش بیمه‌ای این بیماران قطعاً افزایش پیدا خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: هر تصمیمی که شورای عالی بیمه در هر حدی برای پوشش هزینه‌های درمانی بیماران نادر در نظر بگیرد در سازمان تأمین اجتماعی حتماً اجرا خواهیم کرد.وی، خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی را موظف کردیم تا شرایط تحت حمایت قرار دادن بیماران نادر به ویژه افرادی که نیاز به توانبخشی دارند شناسایی کنند البته الان تعدادی از این بیماران تحت پوشش بهزیستی هستند و خدمات دریافت می‌کنند.

عبدالملکی، تصریح کرد: این وعده را می‌دهم که در بودجه ۱۴۰۱ حتماً مسئله تأمین بودجه لازم برای تحت پوشش قرار دادن بیماران نادر که احتیاج به خدمات توانبخشی دارند تأمین کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: سازمان تأمین اجتماعی آمادگی کامل دارد که مصوبات شورای عالی بیمه در خصوص تحت پوشش قرار دادن درمان این افراد را به صورت کامل اجرا کند.

وی درباره زمان برگزاری جلسه شورای عالی بیمه، یادآور شد: ریاست شورای عالی بیمه با وزیر بهداشت است. ایشان موافق این کار است و ما هم به عنوان عضو کاملاً موافق هستیم و امیدواریم در هفته آینده این جلسه برگزار و طبیعتاً باید دستورالعمل‌هایی تهیه شود و به محض ابلاغ دستورالعمل‌ها، اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول