اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مقابله جدی با «سرقت» در دستور کار ویژه پلیس تهران

فرمانده انتظامی پایتخت از مقابله جدی با سارقان و مالخران خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته در سال جاری در بحث کشف جرم و دستگیری سارقان وضعیت بهتری داشته‌ایم.

مقابله جدی با «سرقت» در دستور کار ویژه پلیس تهران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از افزایش کشفیات پلیس پایتخت و مقابله جدی با سارقان و مالخران خبر داد.

 سردار رحیمی با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و اینکه آمریکا در واقع شیطان بزرگ و ابر اهریمنی است که هدفی جز غارت و چپاول منابع انسانی، مادی و... ملت ها نداشته و ندارد و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند، اظهار داشت: آمریکا که داعیه دفاع از حقوق بشر را یدک می کشد، در حقیقت بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است تا بدان‌جا که فجیع ترین جنایت ها توسط این رژیم ددمنش علیه ملت های مظلوم به وقوع پیوسته است.

وی افزود: ایران، امروز، سرسلسله جنبان و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و فریاد مرگ بر آمریکای ملت قهرمان ایران در حقیقت نمایان گر ظلم ستیزی و ظالم ستیزی آنان است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران هرگز جنایت های رژیم سفاک آمریکا را در قضایای مختلف قبل و بعد از انقلاب از کودتای 28 مرداد تا کودتای نافرجام نوژه و غیره را فراموش نخواهند کرد، گفت: آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و همواره و به انحا مختلف به دنبال دشمنی علیه مردم ما بوده است و بی رحمانه جنایت های بیشماری را علیه ملت گرانقدرمان رقم زده است.

سردار رحیمی در ادامه با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت باید با جدیت پیگیری شود و مقابله جدی با سارقان و مالخران باید به طور مستمر در دستور کار باشد، تصریح کرد: موضوع سرقت تبعات مادی و روانی ناخوشایندی را در جامعه برای شهروندان به دنبال دارد که ایجاب می کند به طور ویژه مقابله با این موضوع در دستور کار همه کلانتری ها و پلیس های تخصصی قرار بگیرد.

وی بیان داشت: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته در سال جاری تا امروز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، در بحث کشف جرم و دستگیری سارقان وضعیت بهتری داریم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: کلانتری ها باید ماوا و ملجا مردم باشند و با سرعت، جدیت و متعهدانه به فریاد مردم برسند و به گونه ای عمل نمایند که مردم از عملکرد خوب پلیس رضایت قلبی پیدا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول