اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قاضی‌زاده هاشمی: تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران اولویت بنیاد شهید است/ شناسایی 282 هزار متقاضی شغل در جامعه ایثارگری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه پیگیری اشتغال و مسکن ایثارگران در اولویت تمامی برنامه‌های این سازمان است، گفت: ۲۸۲ هزار متقاضی شغل در سامانه‌های بنیاد شهید به ثبت رسیده است.

قاضی‌زاده هاشمی: تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران اولویت بنیاد شهید است/ شناسایی 282 هزار متقاضی شغل در جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امشب با حضور در یادواره شهدای شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر پیگیری ۲ موضوع اشتغال و مسکن ایثارگران در اولویت تمامی برنامه‌های سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: در حال حاضر ۷۵۰ هزار نفر از خانواده ایثارگری فاقد مسکن کشور شناسایی و به دولت اعلام شده است و ۲۸۲ هزار متقاضی شغل نیز در سامانه‌های بنیاد شهید به ثبت رسیده که به صورت جدی پیگیری تامین مسکن و اشتغال آن‌ها هستیم.

گلزار شهدای کرمان قطب فرهنگی می‌شود

وی در خصوص وضعیت گلزارهای شهدای کشور نیز گفت: از دیگر برنامه‌های این سازمان تبدیل بیش از هزار گلزار شهدای کشور به قطب‌های فرهنگی و معنوی برای شهرها و روستاها است که در این راستا ۲ گلزار شهدا مشخص شده که یکی از آن‌ها گلزار شهدای کرمان است که پس از اجرا، این طرح در کلیه گلزارهای شهدای کشور نیز اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های بنده در سفرهای استانی بررسی وضعیت ایثارگران استان‌ها و شنیدن درد دل آن‌ها است که در این راستا فردا با جمعی از جامعه ایثارگری چهارمحال و بختیاری جلسه‌ای برگزار و بعد از آن با مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای پیگیری مشکلات آن‌ها جلساتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/68033/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول