اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آشوری: ملت ایران به وجود سپاه می‌بالد/ دوره رفتارهای بی‌پاسخ از سوی آمریکا طی شده است

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: ملت ایران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ اقتدار و صلابت ایران می‌بالد و این پیام به مستکبران ابلاغ شده که دوره رفتارهای تجاوزکارانه بدون پاسخ پایان یافته است.

آشوری: ملت ایران به وجود سپاه می‌بالد/ دوره رفتارهای بی‌پاسخ از سوی آمریکا طی شده است

محمد آشوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: آنچه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قامت دلاورمردان نیروی دریایی در آبهای دریای عمان در صیانت از منافع ملت ایران انجام داد، حاصل ماه‌ها تلاش اطلاعاتی دقیق و رصدهای پرشمار در قالب مأموریت‌های سخت و متراکم بوده است که به نتیجه هوشمندانه‌ای رسید.

وی افزود: دوران رفتارهای تجاوزکارانه آمریکایی‌ها گذشته است و آنها پی به صلابت و اقتدار ملت ایران برده‌اند.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت با بیان این که این اقدام مهم و راهبردی در روزهای منتهی به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار رخ داد و باردیگر نشان داد که غربی‌ها در تلاش برای تضییع حقوق ملت ایران فروگذار نیستند اما تنها عاملی که می‌تواند آنان را از رفتارهای خصمانه و تجاوزکارانه‌شان بازدارد، قدرت برآمده از اتحاد و وحدت ملت ایران است.

آشوری تصریح کرد: 13 آبان تصویر به هم پیوسته مبارزه ملت ایران با استکبار در دهه‌های اخیر است و ما هرگز جنایات و تجاوزات آمریکایی‌ها در حق ملت ایران در دوره‌های مختلف زمانی فراموش نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول