اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تجلیل از استاد یوسف ثبوتی در چهارمین برنامه «تماشای خورشید»

چهارمین ویژه برنامه «تماشای خورشید» با تجلیل از استاد یوسف ثبوتی نویسنده، منجم، اخترشناس و فیزیکدان برگزار می‌شود.

تجلیل از استاد یوسف ثبوتی در چهارمین برنامه «تماشای خورشید»

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس کمیسیون ملی یونسکو ایران در راستای تجلیل از چهره‌های ادبی، فرهنگی و هنری کشور ویژه برنامه تماشای خورشید را برگزار می‌کند.

این برنامه از سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و طی سه دوره برگزاری چهره‌هایی چون استاد محمدعلی موحد شاعر و ادیب عرفان‌پژوه، تاریخ‌نگار و حقوق‌دان، و عضو پیوستهٔ فرهنگستان زبان و ادب فارسی در سال ۱۳۹۷، استاد یدالله کابلی عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران و دارنده اولین گواهینامه استادی و درجه یک هنری در خط شکسته معاصر و چهره ماندگار ایرانخوانساری در سال ۱۳۹۸ و استاد مهدی محقق نویسنده، ادیب، فقیه، مجتهد، نسخه‌پژوه و پژوهشگر تاریخ در سال ۱۳۹۹ مورد تجلیل قرار گرفتند.

کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران در چهارمین دوره تماشای خورشید بزرگداشت دکتر یوسف ثبوتی نویسنده، منجم، اخترشناس و فیزیکدان، را برگزار می‌کند.

این برنامه عصر یکشنبه ۱۶ آبان از ساعت ۱۶ در تالار ایران فرهنگستان هنر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. برپایی برنامه «تماشای خورشید» در یک سال اخیر به دلیل گسترش ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول