اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار در کارگروه مشترک وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تشکیل کارگروه مشترک میان کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت متبوع خود جهت بررسی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار خبر داد.

بررسی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار در کارگروه مشترک وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز (یکشنبه 16 آبان) در حاشیه نشست مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه  بازار سرمایه کشور نمایشگر سیاست‌های مختلفی است که در حوزه قانون گذاری، صنعتی، معدنی، نفتی، پالایشی و پتروشیمی و ... صورت می‌گیرد؛ بهبود بلند مدت و ایجاد اعتماد در بازار مستلزم همکاری و هماهنگی تمام بخش های اقتصادی است.

وی افزود: برای اینکه وزارت اقتصاد به اعتماد آفرینی کمک کرده و سیاست های هماهنگ بین بخش های مختلف داشته باشد، امروز صبح  نشست مشترکی با رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص این مسئله داشتیم .

وزیر اقتصاد تصریح کرد: امروز بعد از ظهر نیز با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جلسه مشترکی برگزار کرده و سعی کردیم محورهای همگرایی را به توافق برسیم.

خاندوزی گفت: یکی از خروجی های بسیار مفیدی که همین هفته آینده خودش را نشان خواهد داد، تشکیل کارگروه مشترکی بود که از امروز بین وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس شروع به کار خواهد کرد تا طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار ظرف حداکثر یک ماه آینده با توافق مجلس و دولت به نتایج نهایی برسد و هنگامی که در کمیسیون اقتصادی هم مصوب و به صحن علنی ارسال می‌شود، مورد توافق و اشتراک نظر دولت و مجلس باشد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول