اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: تشکیلات خودگردان با بازداشت نیروهای مقاومت نماینده رژیم صهیونیستی شده است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تشکیلات خودگردان خواست نیروها و مقاماتی از این جنبش را که طی روزهای اخیر بازداشت کرده است، آزاد کند.

جهاد اسلامی: تشکیلات خودگردان با بازداشت نیروهای مقاومت نماینده رژیم صهیونیستی شده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که سرویس‌های امنیتی در کرانه باختری موج جدید بازداشت تعدادی از اعضای ارشد این جنبش را در شهر نابلس به راه انداختند.

به گزارش القدس العربی، جهاد اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به بازداشت چند نفر از آزادگان فلسطینی عضو این جنبش در نابلس گفت: چنین اقداماتی خدمت به رژیم اشغالگر است و تشکیلات خودگردان نماینده رژیم صهیونیستی برای هدف گرفتن اسرای جهاد اسلامی پس از آزادی از زندان‌های این رژیم شده است.

در این بیانیه آمده است: مایه شرمساری است که موج بازداشت‌ها توسط نیروهای تشکیلات خودگردان تنها چند روز پس از اعتصاب اسرای جهاد در زندان‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

جهاد اسلامی با اشاره به بازداشت چند نفر دیگر از فعالان مقاومت مردمی فلسطین در شهرک عیتا در نابلس گفت: باید یک موضع ملی جدی و مسئولانه در قبال بازداشت‌های سیاسی و هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی اتخاذ شود.

جهاد اسلامی در این بیانیه آزادی همه آزادگان فلسطینی و اعضای کادر این جنبش و همه فعالان اجتماعی و سیاسی فلسطینی که در زندان‌های تشکیلات خودگردان به سر می‌برند، خواستار شد.

این جنبش همچنین از مخالفت دانشگاه النجاح در استقبال از «خضر عدنان» یکی از مقامات ارشد جهاد اسلامی برای مشارکت در فعالیت دانشجویی حمایت از اسرای اعتصاب کننده غذا در زندان‌های رژیم اشغالگر نیز انتقاد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول