اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دربی گرگان و گنبد حکم فینال دارد/ پاس نیازمند حمایت است

کاپیتان تیم والیبال پاس گرگان گفت: دربی همیشه لذت‌بخش بوده و دربی حکم فینال دارد و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم چون هر تیمی پیروز شود، والیبال این استان پیروز شده است.

دربی گرگان و گنبد حکم فینال دارد/ پاس نیازمند حمایت است

رسول آقچه‌لی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره پیروزی شب گذشته تیمش برابر تیم والیبال «هورسان» رامسر گفت: بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و با شناختی که از آن تیم داشتیم توانستیم با آنالیز کادر فنی و تلاش بازیکنان این سه امتیاز خوب را برای شهر گرگان کسب کنیم.

وی درباره علت سه شکست امسال تیم والیبال پاس گرگان در لیگ گفت: تیم ما جوان است و هنوز به خودباوری خودش نرسید و با پیروزی برابر نماینده سیرجان به این باور رسیدند که می‌توانیم تیم‌ها را شکست دهیم.

کاپیتان تیم والیبال پاس گرگان بیان کرد: بازیکنان ما همه سرباز هستند و فکر می‌کنم دو یا سه نفر سرباز نباشند و خودم هم سربازم و خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم.

آقچه‌لی اضافه کرد: پاس گرگان یک اتفاق خوب برای این شهر و این ورزش است چون قدم به قدم به لیگ برتر رسید و تمام این سربازانی که در این تیم هستند بازیکنان خوب و توانمند هستند و نیاز این تیم فقط اندکی حمایت است.

وی گفت: با ورود حامی مالی بخش خصوصی به تیم، اتفاق خوبی رقم خورد اما پاس گرگان همچنان نیازمند حمایت استاندار، فرماندار، شهردار و سایر نهادهای دولتی و خصوصی است.

کاپیتان تیم والیبال پاس گرگان درباره دربی دو تیم پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس بیان کرد: دربی همیشه لذت‌بخش بوده و دربی حکم فینال دارد و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم چون هر تیمی پیروز شود، والیبال این استان پیروز شده است.

آقچه‌لی گفت: اکثر شهرهای بزرگ و استان‌های بزرگ چند تیم دارند و این نشان می‌دهد والیبال در حال پیشرفت است و وجود این دو تیم هم نشان‌دهنده قدرت والیبال استان گلستان است و به طور قطع پشتوانه بزرگی برای تیم ملی و حضور بازیکنان گلستانی در تیم ملی است.

وی درباره عدم حضور تماشاگران در سالن، تاکید کرد: ای کاش شرایط به صورتی می‌شد که هواداران می‌توانستند در سالن حاضر باشند و همانگونه که بسکتبال گرگان را حمایت می‌کنند ما را هم حمایت کنند تا اتفاقات بهتری برای والیبال پاس گرگان رقم بخورد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول