اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تحقیق و تفحص از «شستا» و «صندوق بازنشستگی صداوسیما» در کمیسیون اجتماعی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب دو تحقیق و تفحص در رابطه با شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما خبر داد.

تحقیق و تفحص از «شستا» و «صندوق بازنشستگی صداوسیما» در کمیسیون اجتماعی تصویب شد

مجید انصاری نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز دو درخواست تحقیق و تفحص مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از بیان نقطه نظرات هر دو درخواست با اکثریت آرا به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: در مورد اول درخواست تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا در ارتباط با مسائل مالی و اداری و... در  این شرکت مطرح شده بود که اعضای کمیسیون با انجام این تحقیق و تفحص موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در مورد دوم تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی سازمان صدا و سیما در رابطه با مسائل مالی اداری انتصابات و... در این صندوق مطرح شد که پس از انجام بررسی‌ها اعضای کمیسیون با انجام این تحقیق و تفحص نیز موافقت خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول