اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خدمت به مردم جهاد اکبر است

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه جهاد اکبر مسئولیت‌ها و پست‌های امروز و خدمت به مردم است، گفت: کسی که توانست در دوران دفاع مقدس به وظیفه دینی خود عمل کند اکنون باید به جهاد بزرگ ورود کند.

خدمت به مردم جهاد اکبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان قم، با بیان اینکه زیارت یک امر تشریفاتی نیست بلکه درس و آموزش است، اظهار کرد: وقتی به زیارتی مشرف می‌شویم نباید فقط به دنبال حاجت خود باشیم بلکه باید به دنبال درس‌آموزی و کسب تکلیف باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاد اکبر مسئولیت‌ها و پست‌های امروز و خدمت به مردم است، عنوان کرد: کسی که توانست در دوران دفاع مقدس به وظیفه دینی خود عمل کند اکنون باید به جهاد بزرگ ورود کند و در ذیل مسئولیت‌ها به دنبال خدمت به مردم و تحقق اهداف دین باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه شیطان به دنبال شکست دادن فردی است که در جهاد اصغر به پیروزی رسیده است، گفت: ما دستاوردهای امروز خود را مدیون دفاع مقدس هستیم و باید پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس را با جدیت دنبال کنیم.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول