اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تکمیل پروژه‌های نیمه کاره لرستان ۴٠ هزار شغل ایجاد می‌کند

استاندار لرستان گفت: اگر چهار یا پنج سال هیچ‌کلنگ زنی نشود، و تنها این پروژه‌های تعطیل و نیمه‌کاره به سرانجام برسند برای چهل تا پنجاه هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

تکمیل پروژه‌های نیمه کاره لرستان ۴٠ هزار شغل ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، ضمن تشکر از شورای ائتلاف بابت برگزاری همایشی با حضور همه احزاب سیاسی و نیروهای انقلابی، گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی فرایندهای طولانی را طی کرده و دارای سابقه بلندی است.

استاندار لرستان افزود: ما تقریبا تا انتخابات مجلس یازدهم رقابت‌های انتخاباتیمان تقریبا در قالب دو قطبی‌های مرسوم اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی بود اما از انتخابات مجلس یازدهم مقداری شرایط متفاوت شد و این متفاوت شدن به نحوی رقم زده شد که لازم شد تا آرایش نیروهای انقلابی تغییر یابد.

زیویار بیان کرد: ابتکار دوستان ما در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه همان تغییر شرایط است. انتخابات ١۴٠٠ بگونه‌ای برگزار شد که با همه انتخابات سال‌های قبل تفاوت داشت.

نماینده عالی دولت در لرستان خاطرنشان کرد: انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به شرایط سیاسی و اجتماعی، هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای ، تحریم‌ها و تورم لجام گسیخته، فشارهای طی سه سال گذشته و کرونا یک انتخابات استثنایی بود.

زیویار گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ در حقیقت مردم پیروز شده‌اند، اما دولت و نیروهای انقلابی تازه کارشان شروع شده است.

 وی با بیان اینکه مردم اعتماد خود را پس داده‌اند، گفت: مردم در بدترین شرایطی که بعد از انقلاب با آن مواجه بودند در انتخابات حضور پیدا کردند.

استاندار لرستان گفت: مصادف شدن انتخابات با گام دوم انقلاب ماموریت ما را متفاوت می‌کند، در گام دوم تقریبا نسل اول آخرین سال‌های عمر کاری خود به سر می‌برند.

زیویار خاطرنشان کرد: بنابراین باید کاری را انجام داد که مبارزان و انقلابیون سال‌های ۵۷ تا سال ۶۰ برای تغییر و تحول و تحویل سکان کار به نسل جوان بعد از خودشان باید دنبال کنند.

وی تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های ما نقل و انتقالات و تغییر‌ و تحول در گام دوم انقلاب است.

استاندار لرستان با بیان اینکه پیروزی نهایی در گرو همراهی و همدلی و کار جهادی در سطح استان و کشور است، عنوان کرد: لرستان هم از حیث محرومیت هم تورم و هم کم برخوردار جزو پنج استان آخر جداول است.

زیویار با اشاره به اینکه همه پروژه‌های استان که طی این مدت از آنها بازدید کردیم، هفتاد تا هشتاد درصد نیمه‌تمام است، گفت: اگر چهار یا پنج سال هیچ‌کلنگ زنی نشود، و تنها این پروژه‌ها به سرانجام برسد برای چهل تا پنجاه هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول