اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شهادت سرباز وظیفه‌ اهل چهارمحال و بختیاری در درگیری با قاچاقچیان استان فارس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهادت سرباز وظیفه «ایمان حاتمیان» اهل شهر فرخشهر در درگیری با قاچاقچیان استان فارس خبر داد.

شهادت سرباز وظیفه‌ اهل چهارمحال و بختیاری در درگیری با قاچاقچیان استان فارس

علی اصغر مهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:  سرباز وظیفه ایمان حاتمیان اهل شهر فرخشهر استان چهارمحال بختیاری که در حال انجام خدمت سربازی در استان فارس بود، در درگیری با قاچاقچیان مجروح و عصر امروز به درجه رفیع شهادت رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فردا در محل ستاد فرماندهی جلسه‌ای پیرامون برگزاری مراسم استقبال از پیکر این شهید والامقام برگزار خواهد شد که پس از برنامه‌ریزی به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس حوالی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه ۱۹ آبان ماه در محور مواصلاتی روستای خیرآباد شهرستان سرچهان استان فارس خودروی حامل ۱۰ سرنشین تبعه غیرمجاز خلاف جهت و با سرعت بالا در محور با تور ایست و بازرسی مواجه شد که به صورت عمد با موانع فیزیکی و انسانی برخورد کرد که با تلاش ماموران حاضر خودرو متوقف و قاچاقچیان و همراهان دستگیر شدند.

در این حادثه سرباز وظیفه «ایمان حاتمیان» به دلیل برخورد عمدی خودرو قاچاقچیان مجروح و به بیمارستان منتقل شد که پس از سیر مراحل درمانی متاسفانه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول