اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

پناهیان: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به امر پژوهش عمق ببخشد

حجت الاسلام پناهیان ورود تخصصی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مسائل فرهنگی و علمی را از کارهای دارای اولویت دانست و گفت: این نهاد نباید صرفاً اجرا کننده برنامه‌های فرهنگی باشد؛ باید به امر پژوهش در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری عمق بخشید.

پناهیان: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به امر پژوهش عمق ببخشد

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در نشست
رئیس و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با آیت الله اعرافی که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: این نهاد می‌تواند بازوی مشورتی خوبی برای حوزه در تربیت طلاب برای ورود به فضای دانشگاه‌ها باشد.

وی با تأکید بر لزوم تغییر در ادبیات حوزویان متناسب با شرایط امروز جامعه، خاطرنشان کرد: باید مسئله آمادگی حوزویان برای ورود به فضای دانشگاه‎ها در برنامه‌های کلان حوزه لحاظ گردد.

حجت الاسلام پناهیان، ورود تخصصی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مسائل فرهنگی و علمی را از کارهای دارای اولویت دانست و گفت: این نهاد نباید صرفاً اجرا کننده برنامه‌های فرهنگی باشد؛ باید به امر پژوهش در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری عمق بخشید.

وی با بیان این که نیاز است طلاب برای سخت ترین شرایط در برخی دانشگاه‌ها آمادگی پیدا کنند، گفت: می بایست در طرح های تحولی حوزه، دانشگاه و دانشجویان به عنوان اصلی ترین مخاطبین در نظر گرفته شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول