اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سالروز ورود امام حسن عسگری (ع) روز «فرهنگی ولایتمداری» ثبت شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: با توجه به سالروز ورود امام حسن عسگری (ع) به سرزمین جرجان باید این هفته به نام هفته «فرهنگی ولایتمداری» عنوان شود.

سالروز ورود امام حسن عسگری (ع) روز «فرهنگی ولایتمداری» ثبت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: ورود امام حسن عسکری (ع) به سرزمین جرجان مایه افتخار و مباهات بوده و باید این‌هفته به نام هفته فرهنگی ولایتمداری ایران اسلامی ثبت شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید «تهرانی‌مقدم» تصریح کرد: این شهید پدر صنعت موشکی ایران‌ بود و پیگیر این صنعت در کشور بوده و قول پیشرفت صنعت موشکی را‌ به رهبر معظم انقلاب دادند و تا زمان شهادت پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشتند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اگر امروز‌ ملت ایران در آرامش و امنیت بوده و شاهد موفقیت‌های چشمگیر اخیر رزمندگان ایران اسلامی به‌خاطر مجاهدت‌های این شهید در عرصه صنعت موشکی است.

وی حضرت عبداالعظیم را یکی از راویان احادیث برشمرد و گفت: این حضرت از دانشمندان عصر خود و از چهره‌های محبوب و مورد اعتماد اهل بیت (ع) بوده و بزرگی این حضرت به حدی است که ثواب زیارت بارگاه وی با ثواب زیارت امام حسین (ع) برابری می‌کند.

ترابی بیان کرد: خانواده یکی از نعمت‌های مهم و بزرگ بوده که در تربیت فرزندان و اجتماع نقش بسزایی داشته و در اسلام برای تشکیل و تحکیم آن سفارش بسیاری شده است.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول