اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دانشگاه علوم پزشکی قزوین کرونا را به خوبی مدیریت کرد

معاون وزیر بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ایام سخت و بحرانی کرونا به خوبی توانستند این بیماری را در استان مدیریت کنند و بی‌شک خدمات ایشان در تاریخ ثبت خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی قزوین کرونا را به خوبی مدیریت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین که ظهر امروز در محل سالن اجتماعات پردیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، گفت: فرصت برای خدمت بسیار کوتاه است و باید با همت، درایت و استفاده از خرد جمعی بتوانیم کارهای نیمه تمام قبلی را به پایان برسانیم و کارهای جدیدی را برای رفع محرومیت انجام دهیم.

وی ادامه داد: از رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قزوین تشکر ویژه می‌کنم که در ایام سخت و بحرانی کرونا به خوبی توانستند این بیماری را در استان مدیریت کنند و بی‌شک خدمات ایشان در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف دانشگاه علوم پزشکی، مسؤولیت اجتماعی دانشگاه است، زیرا دانشگاه باید بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را مرتفع کند.

این مسؤول بیان کرد: ما باید با جامعه باشیم تا بتوانیم مشکلات مردم راحل کنیم و در راستای رفع محرومیت‌ها کار کنیم.

وی تصریح کرد: یونسکو پیش از این تعریف سواد را این‌گونه مطرح کرده بود که با سواد کسی است که خواندن و نوشتن بلد باشد، اما اکنون می‌گوید باسواد کسی است که از دانسته‌های خود استفاده کند تا بتواند تغییری در زندگی خود ایجاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول