اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

معاونان وزارت ارتباطات از پارک فاوا بازدید کردند/ لزوم تعامل بیشتر بخش‌های مختلف وزارت ارتباطات

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بازدید کردند.

معاونان وزارت ارتباطات از پارک فاوا بازدید کردند/  لزوم تعامل بیشتر بخش‌های مختلف وزارت ارتباطات

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز، علی اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و وحید یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات با همراهی محمد جعفر صدیق، رئیس پارک فاوا، بازدید کردند.

انصاری در این بازدید با اشاره به لزوم تعامل بیشتر بخش‌های مختلف در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «وظیفه ما در وزارت ارتباطات این است که بیش‌ازپیش، با برنامه‌ریزی جدید و افزایش تعاملات ظرفیت‌های موجود را شکوفا کنیم و برای شروع هم، جمع امروز می‌تواند آغازی برای تعامل بیشتر و هم‌افزایی بهتر باشد.»
خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات نیز در این بازدید، با تأکید بر این‌که تنها پیش برد برنامه‌ها، داشتن یک برنامه هم‌افزا است، گفت: نگاه این برنامه باید به زنجیره خدمات و تکالیفی که می‌تواند ارائه بدهد باشد تا نهایت هم‌افزایی و تشریک‌مساعی رخ دهد.
یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این بازدید گفت: باید نه‌تنها باور وزارت ارتباطات به ظرفیت‌های پارک فاوا افزایش پیدا کند، بلکه کمک کنیم تا پارک به جایگاه خود نزد بخش خصوصی و استارت‌آپی هم‌دست یابد.
وی افزود: به‌منظور توسعه فعالیت‌های پارک فاوا، پژوهشگاه آماده همکاری در بازنمایی جایگاه آن در زنجیره تحقیق تا بازار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول