اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشکیل کارگروه عارضه‌یابی برای گروه صنعتی ماشین‌سازی/ اجازه ندهیم مشکلات به مرحله بحرانی برسد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، خواستار تشکیل کارگروه عارضه‌یابی برای گروه صنعتی ماشین‌سازی شد و گفت: باید قبل از بروز مشکل، آسیب‌ها را شناسایی کنیم و اجازه ندهیم مشکلات به مرحله بحرانی برسد.

تشکیل کارگروه عارضه‌یابی برای گروه صنعتی ماشین‌سازی/ اجازه ندهیم مشکلات به مرحله بحرانی برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نشست بررسی مسائل و مشکلات شرکت‌های ماشین‌سازی و ریخته‌گری تبریز برگزار شد.

مسائل و مشکلات شرکت‌های ماشین‌سازی و ریخته‌گری تبریز در جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی بررسی شد.

در این جلسه که به منظور پیگیری تصمیمات اتخاذ شده در بازدید هفته گذشته استاندار آذربایجان‌شرقی از این گروه صنعتی تشکیل شده بود، راهکارهای لازم برای اجرای این تصمیمات اتخاذ شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی در این جلسه خواستار تشکیل کارگروه عارضه‌یابی برای گروه صنعتی ماشین‌سازی شد و گفت: باید قبل از بروز مشکل، آسیب‌ها را شناسایی کنیم و اجازه ندهیم مشکلات به مرحله بحرانی برسد.
 
محمد کلامی همچنین بر تقویت مجموعه مدیریتی ماشین‌سازی و ریخته‌گری تأکید کرد و متذکر شد: مدیریت استان آماده همکاری و همراهی با این گروه صنعتی در جهت حل مشکلات است.
 
وی از مدیریت این گروه صنعتی نیز خواست تا با ارتباط موثر و دوسویه با کارگران، زمینه پاسخ‌گویی به مطالبات قانونی و منطقی آنان را فراهم کرده و از کارگران متخصص و باتجربه در جهت افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی عملکرد شرکت استفاده کند.
 
مدیران شرکت‌های ماشین‌سازی و ریخته‌گری هم در این جلسه گزارشی از مسائل و مشکلات این گروه صنعتی را ارائه کردند که با ارائه راهکارهای لازم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی مسوول همراه شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول