اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بهره برداری از ۴ فضای آموزشی خیرساز در خراسان شمالی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی، از بهره برداری از ۴ فضای آموزشی خیرساز با ۶ کلاس درس در ۳ شهرستان اسفراین، راز و جرگلان و مانه و سملقان خبر داد.

بهره برداری از ۴ فضای آموزشی خیرساز در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز امین فلاح کوشکی، مدیرکل نوسازی استان در گفت‌وگو با رسانه ها با بیان بهره برداری از ۴ فضای آموزشی خیرساز با ۶ کلاس درس در ۳ شهرستان استان خراسان شمالی، اظهار کرد: مدرسه ۳ کلاسه دکتر هاشمی ۲ در روستای اردغان شهرستان اسفراین، مدرسه یک کلاسه دکتر هاشمی ۳ در روستای سوخسو هاشم شهرستان راز و جرگلان، مدرسه یک کلاسه دکتر هاشمی ۳ در روستای  قره آغاج محمد نفس شهرستان راز و جرگلان و دبستان یک کلاسه فاطمه شبیریان در روستای شبلی شهرستان مانه و سملقان ۴ مدرسه ای هستند.

مدیرکل نوسازی استان گفت: این مدارس با مشارکت ۲ خیر مدرسه ساز با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

گفتنی است در حاشیه آئین متمرکز بهره برداری از این مدارس خیرساز با حضور فرماندار اسفراین از خیران مدرسه ساز با اهدای لوح سپاس از سوی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و اهدای تندیس جشنواره خیران مدرسه ساز قدردانی و قدرشناسی شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول