اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آغاز جشنواره نمایش خیابانی در خوی

آغاز جشنواره نمایش خیابانی در خوی گفت: به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نخستین جشنواره نمایش های خیابانی با عنوان طراوت در خوی آغاز شد.

آغاز جشنواره نمایش خیابانی در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی ،مجید خلخالی اظهار داشت: به همت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نخستین جشنواره  نمایش‌های خیابانی با عنوان طراوت در خوی آغاز شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف آگاه سازی جامعه نسبت به اهمیت استفاده از آب و صرفه‌جویی در مصرف آن در این شهرستان برگزار می‌شود و همه تلاش‌مان این است اهداف مان را از طریق زبان هنر به مردم انتقال دهیم .

 دبیر نخستین دوره جشنواره نمایش خیابانی "طراوت" اضافه کرد: این جشنواره به ۲ زبان تُرکی و فارسی با موضوعات استفاده بهینه از آب خاکستری ، مدیریت مصرف آب و آب مایه حیات است در سطح شهرستان‌های خوی ، سلماس و چایپاره برگزار می‌شود.

خلخالی افزود: فراخوان طی روزهای اول تا بیستم آبان ماه منتشر شد و داوری آثار ۲۲ لغایت ۲۴ آبان ماه انجام گرفت و هم اکنون چهار اثر اجرا را دارند.

وی تصریح کرد: چمچه خاتون به کارگردانی محمد(سام)مصطفایی؛ آب را گل نکنیم به کارگردانی هانیه عزت‌جو ، نمایش مرک تدریجی به کارگردانی حمیدرضا حاجی رستملو؛ نمایش وسواس به کارگردانی جواد نجاری در مکانهای مختلف شهر اجرا می شوند.

دبیر نخستین دوره جشنواره نمایش خیابانی "طراوت" اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره ۲۸ آبانماه در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان خوی برگزار می‌شود و به نفرات برتر در زمینه‌های طرح و ایده ،کارگردانی ، بازیگری مرد و زن دیپلم افتخار و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

خلخالی یادآور شد: از سه گروه نمایشی برتر نیز برای اجراهای بیشتر بعد از جشنواره حمایت می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول