اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرپرست فرمانداری شهرضا معرفی شد/ تکمیل فاضلاب مورد تاکید مردم و مسؤولان

در مراسمی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان و جمعی از مسؤولان محلی، سید امیر جعفری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا معرفی شد.

سرپرست فرمانداری شهرضا معرفی شد/  تکمیل فاضلاب مورد تاکید مردم و مسؤولان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سمیه محمودی ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرضا با بیان اینکه در گام دوم انقلاب استفاده از جوانان آغاز شده است و استاندار جوانی را در استان تجربه می‌کنیم، اظهار داشت: امیدوار هستیم استاندار اصفهان با دانش و مدیریت خود با نیروهای جوان اتفاقات خوبی را در استان رقم بزند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری استاندار و نمایندگان اصفهان درخصوص موضوع آب اصفهان گفت: پیگیری‌های خوبی با حضور وزیر نیرو برای مشکل آب اصفهان انجام شده است.

 وی با بیان اینکه فرماندار شهرضا از جوانان دهه شصتی است و با شهرضا آشنایی کامل دارند، افزود: این یک فرصت برای فرماندار شهرضا است که از محیط و موضوعات این شهر شناخت کافی دارد.

محمودی با بیان اینکه به زودی شاهد سفر آیت‌الله رئیسی به اصفهان هستیم، بیان کرد: چندین مشکل در شهرضا است و باید جزو مصوبات سفر قرار بگیرد، استان اصفهان ۲۸ شهرستان دارد، باید نگاه استانی باشد، اگر رشد قرار است برای استان انجام شود باید از شهرستان دور استان تا خود شهر اصفهان باشد، تا شعار عدالت محوری محقق شود و شاهد تبعیض‌ها و ناعدالتی‌ها در استان نباشیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسأله مهم شهرضا آب است پیگیری‌های بسیاری انجام شده و جلساتی هم با وزیر نیرو برگزار شده است، اما نیاز به همراهی و مساعدت استان داریم، انتقال آب از رودخانه خرسان مصوبه آبان ۹۸ از شورای عالی آب است، طرح خرسان شروع به کار شده است.

سهم‌آبه کشاورزان شهرضا باید داده شود

وی با اشاره به قرارگیری شهرضا در طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار گرفته است، ادامه داد: شهرضا سهم‌آبه‌دار است و هر تصمیمی برای تجمع کشاورزان شرق استان گرفته می‌شود به ویژه برای دشت برخوار باید برای دشت مهیار هم گرفته شود، دشت مهیار روزی به عنوان انبار غله استان بود، اما امروز شاهد فرونشست در آن هستیم، در جداول مصارف و منابع باید آب مهیار هم دیده شود تا مسائل و مشکلات سال‌های گذشته را نداشته باشیم.

محمودی با اشاره به اینکه فاضلاب شهرضا از سال ۶۲ آغاز شده و از آن سال تاکنون تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: طرح فاضلاب شهرضا جزو طرح‌های اولویت‌دار دولت قرار گرفته است تا انجام شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه از پساب فاضلاب برای منطقه ویژه اقتصادی و شیمی پارک در راستای توسعه صنعت و اشتغال و شهرستان استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: پروژه شش خطه کردن محور شهرضا به اصفهان از سمت شهرضا به اصفهان زیرسازی انجام شده است و نیاز به آسفالت دارد اما به دلیل فصل سرما امکان آن نیست و باید قیر آن تأمین شود.

وی با اشاره به تقاطع غیرهمسطح شهرضا و دهاقان گفت: این تقاطع از سال ۹۸ آغاز به کار کرد و در آن سال ۳۵ میلیارد تومان کل پروژه برآورد هزینه شد، اما نوسانات قیمت در پروژه‌های عمرانی اثر گذاشت و پروژه ۳۵ میلیاردی تا به امروز بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه برای آن شده است و ۱۷۰ میلیارد تومان دیگر برای کل پروژه نیاز است.

محمودی با اشاره به اینکه قطار حومه در بودجه ۱۴۰۰ جزو ردیف‌های بودجه قرار گرفته است و باید شهرستان در این زمینه کمک کند، عنوان کرد: مطالعه‌ای مرکز پژوهش‌های مجلس برای استان‌ها و شهرستان‌های آن انجام داده است که دو چالش‌ اساسی شهرضا ترافیک شهرضا و بافت فرسوده است که نیاز است برای این چالش طرح‌هایی تدوین شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فضای آرام در شهر و تعامل با گروه‌های مختلف از فرماندار این شهر مورد انتظار است، باید شاخص‌های اصلی که حق مردم شهرضا است را به آن دست پیدا کنیم.

 

عدالت و پیشرفت و رفع تبعیض در حوزه اداری شهرضا دنبال می‌شود

سید امیر جعفری، فرماندار جدید شهرضا نیز در این مراسم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای بیانیه گام دوم انقلاب وقت گذاشتند و این بیانیه را به نحو احسن پیگیری می‌کنم، افزود: از سال ۷۸ تاکنون به واسطه تحصیل در دانشگاه آزاد شهرضا با نخبگان سیاسی آن از نزدیک آشنایی داشته‌ام.

وی با اینکه یک دولت تحول‌خواه در کشور مستقر شده، گفت: باید حکمرانی را در اندیشه‌های اسلامی دنبال کنیم، دیگر فرصت آزمون و خطا گذشته است، امروز به ۲ راهبرد تحول و تعامل نیاز داریم، دیگر نمی‌توان مانند گذشته ادامه داد و باید در شیوه حکمرانی تحول ایجاد شود.

جعفری با بیان اینکه در این تحول محور حرکتی آن جوانان هستند و باید از فرصت جوانان انقلابی استفاده کرد، بیان کرد: مدیران شهرضا باید توجه کنند، در شرایطی قرار داریم که باید بسیار تلاش کنیم، ۲ راهبرد عدالت و پیشرفت و رفع تبعیض را برای حوزه اداری شهرضا انتخاب کردم، عدالت‌محوری در همه کارها، اهتمام به انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی و فسادستیزی در ادارات دولتی و قانون‌مداری محور تعاملات و تحولات باید باشد.

شهرضا نیازمند یک مدیریت جهادی است

سید نعمت الله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر در ادامه این مراسم با بیان اینکه بالاترین نعمتی که خداوند نصیب ملت کرده، نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان کرد: در سایه یک حکومت اسلامی احکام دین جاری و محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم سهمی در حفظ این نظام داشته باشیم، گفت: یک مدیر شایسته نباید به دنبال سازش در مقابل ظلم بیگانه و فساد باشد، یک مدیر نباید انحراف‌پذیر نباشد و در اعتماد به نظام جدی باشد.

صالح با تأکید بر اینکه یک مدیر جهادی با یک مدیر اداری فرق می‌کند، افزود: مدیر جهادی اعتقاد دارد برای این صندلی خون هزاران شهید ریخته شده و در برابر آن مسؤولیت دارد و شب و روز برای او فرقی ندارد و اعتقاد به شهدا را با جان و دل پذیرفته است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه پول و عنوان نباید یک مدیر را فریب دهد، بیان کرد: بعضی از فسادها از همین جا نشأت می‌گیرد، وقتی مدیر سلامت نفس نداشته باشد، نمی‌تواند مدیریت کند، در این دوران باید تمرین سلامت نفس کنیم تا مقدمه‌ای برای دوران امام زمان(عج) باشد.

وی با بیان اینکه بالاترین شکر خدمت به مردم است، عنوان کرد: این تغییرات در همه دولت‌ها وجود دارد، وقتی دولتی مسؤولیتی را در دست می‌گیرد، نیروهای که شناخت قبلی به آن‌ها دارد، بر سر کار می‌گذارد.

صالح با تقدیر از زحمات و خدمات اسدی، فرماندار سابق شهرضا افزود: فرماندار شهرضا باید با همکاری همه مدیران، مردم، نیروهای انقلابی، ولایی، جهادی قابلیت‌های شهر را شکوفا کند و شهرضا را به جایگاهی که باید داشته باشد، برساند.

 صالح با بیان اینکه دولتی که برای تحول آمده همه باید به آن کمک کنند، گفت: باید یک مدیریت جهادی در شهرضا به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول