اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هوای چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر روز شنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود که سبب بارش باران با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید و مه در اکثر نقاط خواهد شد.

هوای چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از اواخر روز شنبه سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود که سبب بارش باران با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید و مه در اکثر نقاط استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این سامانه بارشی سبب بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی می‌شود.

وی افزود: اکثر نقاط استان به ویژه شهرستان‌های کوهرنگ، لردگان، خانمیرزا، اردل و بخش‌هایی از فارسان و کیار تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار می‌گیرند.

چراغپور اضافه کرد: آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به ویژه در مناطق مذکور، لغزندگی سطح جاده‌ها به خصوص در گذرگاه‌های کوهستانی، کولاک و برف در ارتفاعات برف‌گیر، کاهش دید و مه از مخاطرات این سامانه بارشی در استان است.

وی گفت: احتیاط در تردد و عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم صعود به ارتفاعات، احتیاط در عبور از جاده‌های کوهستانی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و تنظیم آب دریچه‌های استخر پرورش ماهی از جمله اقدامات پیشگیرانه‌ای است که در زمان فعالیت این سامانه بارشی در استان باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/68024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول