اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کشف و ضبط 3800 کیلو گوشت فاسد در کهگیلویه

رئیس شبکه دامپزشکی کهگیلویه گفت: طی بازرسی به عمل آمده از کشتارگاه سه هزار 800 کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

کشف و ضبط 3800 کیلو گوشت فاسد در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی اکبر حسینی در بازدید امام جمعه دهدشت از اداره دامپزشکی اظهار داشت: شبکه دامپزشکی در 11 بخش به جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس شبکه دامپزشکی کهگیلویه گفت: طی چند سال اخیر با واکسیناسیون به موقع هیچ گونه شیوع بیماری در بین دام‌های شهرستان نبوده و هیچ تلفاتی گزارش نشد.

این مسؤول گفت: با وجود گستردگی شهرستان و فعالیت‌های متعدد اما در اعتبار و تأمین نیروی انسانی توجهی به دامپزشکی نمی‌شود و اعتباری که در کمیته برنامه‌ریزی اختصاص دادند ناچیز است.

وی کمبود نیرو، نبود نگهبان و کافی نبودن اعتبارات را از عمده مشکلات شبکه دامپزشکی اعلام کرد و با اشاره به مخاطرات شغل این مجموعه گفت: در راستای تأمین امنیت غذایی مردم گاهی با درگیری، تیراندازی و چاقوکشی متخلفان مواجه هستیم.
حسینی افزود: طی 6 ماه نخست امسال 6هزار و 300 رأس دام در کشتارگاه دهدشت ذبح و سه هزار و 800 کیلو گوشت قرمز به علت غیر قابل مصرف بودن از چرخه مصرف خارج شد.

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول