اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آبادانی اصفهان در گرو هم‌افزایی مسؤولان

فرماندار اصفهان گفت: فرمانداری همواره در کنار شهرداری بوده و خواهد بود تا با همکاری و هم‌افزایی شاهد توسعه و آبادانی اصفهان باشیم و با همفکری و هم افزایی بین بخشی شاهد ارتقاء جایگاه اصفهان در تمامی عرصه ها باشیم.

آبادانی اصفهان در گرو هم‌افزایی مسؤولان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار با شهردار اصفهان از آمادگی و اقدامات خوب شهرداری در رفع مشکلات ناشی از بارش‌های اخیر تقدیر کرد و گفت: با عملکرد خوب و اقدام به موقع شهرداری در مواقع بارش، مردم با مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: فرمانداری اصفهان همواره در کنار شهرداری بوده و خواهد بود و با همکاری و هم‌افزایی شاهد توسعه و آبادانی اصفهان باشیم و با همفکری و هم افزایی بین بخشی شاهد ارتقاء جایگاه اصفهان در تمامی عرصه ها باشیم.

قاسم‌زاده شهردار اصفهان نیز در این دیدار، اظهار داشت: نگاه ما برپایه هم افزایی و همکاری و تعامل با همه مجموعه‌ها بویژه فرمانداری اصفهان است.

وی افزود:با همکاری شورای اسلامی شهر اصفهان و فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در راستای رفع موانع و مشکلات موجود بالاخص کاهش آسیب‌های اجتماعی گام های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/3649/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول