اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف سلاح و مهمات در هورالعظیم/ هلاکت یک قاچاقچی و توقیف یک شناور

فرمانده مرزبانی ناجا ازکشف سلاح و مهمات توسط مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان خبر داد.

کشف سلاح و مهمات در هورالعظیم/ هلاکت یک قاچاقچی و توقیف یک شناور

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح جزئیات خبر کشف سلاح و مهمات از قاچاقچیان اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی دشت آزادگان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند یک باند قاچاق سلاح و مهمات قصد دارد مقادیری سلاح و مهمات را از آب های هورالعظیم وارد کشور کند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص و مرزداران دلاور با کنترل منطقه، دو شناور مورد نظر را شناسایی و به آنها فرمان ایست دادند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با توجه به هوشیاری و اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب مرزبانان، قاچاقچیان که توان مقابله با آنان را نداشتند و خود را در محاصره می‌دیدند سعی در متواری شدن از منطقه داشته که مرزبانان با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت قاچاقچیان تیراندازی کرده و موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یک قاچاقچی و توقیف یک شناور ، یک قبضه سلاح کلاشینکف ، 79 قبضه کلت کمری به همراه مقادیر زیادی مهمات جنگی مربوطه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار مرزبانان استان خوزستان است، خاطرنشان کرد: گروهک‌های تروریستی و اشرار بدانند مرزداران ایران اسلامی، همچون گذشته با صلابت و غیرت وصف ناشدنی به پاسداری از مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهند داد و در مقابل هرگونه ناامنی و شرارت ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول