اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مافیای واردات | سودجویانی که منافعشان در واردات است به دنبال ضربه‌زدن به کالای ایرانی هستند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: برخی افراد تبلیغات گسترده‌ای علیه کالاهای داخلی می‌کنند که این تبلیغات منفی بیشتر از سوی کسانی مطرح می‌شود که منافعشان در گروی واردات است و سود و درآمدشان در صورت برند شدن کالاهای ایرانی به خطر می‌افتد.

مافیای واردات | سودجویانی که منافعشان در واردات است به دنبال ضربه‌زدن به کالای ایرانی هستند

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متاسفانه سالیان سال است که برخی از افراد تبلیغات گسترده‌ای علیه کالاهای داخلی می‌کنند و می‌گویند که کالاهای ایرانی کیفیت لازم را ندارد. 

وی افزود: این تبلیغات منفی بیشتر از سوی کسانی مطرح می‌شود که منافعشان در گروی واردات است و سود و درآمدشان در صورت برند شدن کالاهای ایرانی به خطر می‌افتد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: این افراد مدام به دنبال ضربه زدن به تولیدات داخلی هستند و هدفشان آن است که روحیه خودباوری را در جامعه از بین ببرند تا از این طریق بتوانند کالاهای بی کیفیت خارجی را وارد کشور کنند. 

وی تصریح کرد: مافیای واردات که اغلب انحصار برخی از واردات را در اختیار دارند، مدام به دنبال تخریب شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان هستند و در مقابل آنان سنگ اندازی می‌کنند. 

جوکار در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: اگر حمایت از تولیدات داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار گیرد، ما دیگر نیازی به وارد کردن محصولات خارجی نخواهیم داشت. 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در خاتمه بیان کرد: همه مسئولان موظف هستند که از تولید داخلی و توان نخبگان حمایت کنند چرا که اگر شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان مورد حمایت قرار نگیرند، مافیای واردات ارز کشور را خارج می‌کنند و با آن یکسری کالاهای غیرضروری وارد می‌کنند و پول هنگفتی از این طریق به جیب می‌زنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول