اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت عضویت اپراتورهای ارتباطی در اتاق ایزوله مدیریت بحران در آذربایجان‌غربی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت پایداری شبکه ارتباطی در مواقع بحرانی، عضویت اپراتورهای ارتباطی در اتاق ایزوله مدیریت بحران استان ضروری است.

ضرورت عضویت اپراتورهای ارتباطی در اتاق ایزوله مدیریت بحران در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی ICT آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد در کارگروه مدیریت بحران حوزه ارتباطات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ارتباطات یک موضوع اساسی در مواقع بحرانی است که باید برای پایداری آن تمام موارد پیش‌بینی شود و اولین موضوع که در مواقع بحرانی مورد توجه است، پایداری شبکه ارتباطی است.

وی ضمن تاکید بر لزوم آماده باش اپراتورها در فصل سرد سال و احتمال قطعی گاز گفت: با کاهش دمای هوا و احتمال قطعی گاز و به تبع آن احتمال قطعی برق تمام اپراتورها در خصوص تامین سوخت مورد نیاز برای دیزل ژنراتورها از قبل اقدامات لازم را انجام دهند تا شبکه‌ای پایدار در فصل سرد سال را داشته باشیم.

   مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد:در مواقع بحران و قطعی طولانی مدت برق باعث ایجاد مشکل جدی در بحث پایداری شبکه ارتباطی هستیم که اپراتورها باید در این خصوص با تعویض باتری‌های معیوب و تامین ژنراتور در کمترین زمان اقدام به برقراری شبکه کنند.

جلیلی‌نژاد با اشاره به این موضوع که قطعی‌های برق از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی استان اعلام می‌شود، تاکید کرد: تمام اپراتورها موقعیت هاب سایت‌هایشان را در اسرع وقت به شرکت توزیع برق استان اعلام کنند تا امکان تامین برق آن‌ها از مسیرهای مختلف بررسی شود.

مدیرکل ارتباطات از اداره کل مدیریت بحران استان خواست تا بحث قطعی مکرر فیبر نوری در حفاری‌های دستگاه‌های خدمت رسان و همچنین سرقت کابل و تجهیزات سایت‌های ارتباطی را در شورای تامین استان مطرح کنند تا تصمیماتی لازم در این خصوص اتخاذ شود.

در ادامه جلسه نماینده اداره برق استان و هر یک از اپراتورها و دستگاه‌های تابعه از عملکرد خود در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص مواقع بحرانی اعم از تعویض باتری های فرسوده ،تامین دیزل ژنراتور و پایداری شبکه در مواقع خاص گزارش داند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول