اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم: سفرهای استانی اقدامی مثبت و برای هر رئیس‌جمهوری واجب است

عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: از سفرهای استانی آقای رئیسی حمایت می‌کنیم و آن را برای هر رئیس جمهوری واجب می‌دانیم آن هم در این شرایط که مردم با مشکل کرونا و مسائل معیشتی مواجه‌اند اهمیت و ضرورت این کار دو چندان شده است.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم: سفرهای استانی اقدامی مثبت و برای هر رئیس‌جمهوری واجب است

محسن علیجانی زمانی عضو فراکیسیون امید مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: حضور رئیس جمهور در بین مردم امروز یکی از واجبات است و این حضور در میان مردم به اندازه نمک برای غذا واجب است.

وی افزود: البته حضور رئیس جمهور در استان‌ها و در میان مردم باید با برنامه و با پیگیری و غافل نشدن از امور کلان کشور همراه باشد و نباید کار به گونه‌‌ای باشد که حضور نمک این غذا کم و یا زیاد نشود.

عضو فراکیسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: با حضور در لایه‌های مختلف مردم برای هر رئیسی جمهوری و هر مسئولی واجب است و از این جهت بنده از حضور آقای رئیسی در میان مردم ارزیابی خوب و مثبتی داریم.

علیجانی زمانی خاطرنشان کرد: حضور رئیس جمهور در میان مردم باعث می‌شود با مشکلات جامعه آشنا شود و تا زمانی که رئیس جمهور در میان مردم نباشد از مسائل و مشکلات معیشتی مردم و مشکلات دیگر بخش‌ها و نیز ظرفیت‌هایی که در بین مردم و جوانان وجود دارد، ظرفیت‌های استانی و ... دقیق‌تر آشنا می‌شود.

وی افزود: ما هنوز نتوانسته‌ایم یک آمایش درست سرزمینی داشته باشیم و به همین خاطر نتوانسته‌ایم بودجه سالیانه‌مان را با آمایش سرزمینی ببندیم و اطلاع دقیقی در این باره از ظرفیت استانی‌مان داشته باشیم. هر استان ظرفیت‌های تاریخی، اقتصادی و ... دارد و تمام 31 استان ما با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند در کشور یک قطب باشد.

عضو فراکیسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیماری کرونا مواجه‌اند و در چنین شرایط نیاز به حضور مسئولان در میان مردم دو چندان شده است. 

علیجانی خاطرنشان کرد: وقتی در چنین شرایطی مسئولان در میان مردم حاضر نشوند مردم می‌گویند که مسئولان از ما بی‌خبر هستند و از مشکلات ما خبر ندارند. اما وقتی آقای رئیسی در این شرایط در میان مردم حاضر می‌شود ما از این کار ایشان ارزیابی مثبت داریم. 

وی در پایان گفت: آقای رئیسی ضمن تقویت سفرهای استانی و دستاوردهای آن نباید به گونه‌ای عمل کند که از کارهای ستادی در مرکز غافل شود و البته باز هم می‌گویم کار میدانی بسیار واجب است و باید انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول