اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

وزیر بهداشت آفریقای جنوبی: نوع جدید کرونا یک «تهدید بزرگ» است

وزیر بهداشت آفریقای جنوبی در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است: نوع جدید کرونا به شدت جهش یافته و به عنوان یک «تهدید بزرگ» شناسایی می‌شود.

وزیر بهداشت آفریقای جنوبی:  نوع جدید کرونا یک «تهدید بزرگ» است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، وزیر بهداشت آفریقای جنوبی در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است: نوع جدید کرونا به شدت جهش یافته و  به عنوان یک «تهدید بزرگ» شناسایی می‌شود.

دانشمندان در آفریقای جنوبی روز پنجشنبه گفتند، نوع جدیدی از کووید ۱۹ را با جهش‌های متعدد شناسایی کرده‌اند و آن را عامل افزایش تعداد عفونت‌ها می‌دانند.

 شیوع کرونای وحشتناک بوتسوانایی Nu نگرانی جوامع بشری و سازمان جهانی بهداشت را درپی داشته است؛ این نوع کرونا ۳۲ جهش در خود داشته و به عنوان کرونایی بدتر از نوع هندی/دلتا مطرح شده است.

تولیو دی اولیویرا، ویروس شناس، در یک کنفرانس خبری گفت: «متاسفانه ما نوع جدیدی را شناسایی کرده‌ایم که دلیلی برای نگرانی در آفریقای جنوبی است. این نوع که با نام علمی B.۱.۱.۵۲۹ شناسایی می‌شود، جهش‌های زیادی دارد و متاسفانه باعث افزایش مجدد عفونت‌ها می‌شود».

تاکنون، این نوع در میان جوانان دیده شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول