اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آتش سوزی مهیب در منطقه ویژه پارسیان/ یک ساختمان اداری در آتش سوخت

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با اشاره به آتش سوزی ساختمان اداری شرکت پیمانکار مستقر در منطقه ویژه اقتصادی، گفت: شاهد یکی از گسترده‌ترین حوادث آتش سوزی بودیم که با تشخیص درست از خطرات بالقوه محل، تمام تلاش برای جلوگیری از بروز فاجعه انجام شد.

آتش سوزی مهیب در منطقه ویژه پارسیان/ یک ساختمان اداری در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، علی اصغر علامه با اشاره به اینکه  شاهد یکی از گسترده‌ترین  و پرریسک‌ترین حوادث آتش سوزی بودیم،گفت: همکاران من در دقایق اولیه و در کوتاهترین زمان ممکن وارد محل حادثه شدند با تشخیص درستی که از خطرات بالقوه در محل وجود داشت تمام تلاش خود را کردند تا از بروز فاجعه جلوگیری کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان تاکید کرد: با تلاش بی وقفه و  ایثارگرانه آتش نشانان و بدون صدمات جانی آتش سوزی مهار شد.

علامه افزود: مهار آتش سوزی ساختمان اداری شرکت پیمانکار مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان یک کار تیمی بین تیم آتش نشانی منطقه ویژه و آتش نشانی های شهرهای پارسیان،کوشکنار و دشتی بود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در پایان با بیان اینکه علت اصلی وقوع آتش سوزی در دست بررسی است، گفت: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان این حادثه هیچگونه خسارت جانی در پی نداشت و تیم های ارزیاب در حال برآورد خسارت های مالی هستند.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول