اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جذب و پذیرش واحدهای فناور در مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی سمنان

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان از آمادگی مرکز نوآوری و شکوفایی این مرکز برای جذب و پذیرش هسته ها و واحدهای فناور استان سمنان خبر داد.

جذب و پذیرش واحدهای فناور در مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، علی منصفی‌راد گفت: هسته‌ها و واحدهای فناور در زمینه‌های تولید نرم‌افزار، خانه هوشمند رباتیک پزشکی، اینترنت و انرژی می‌توانند در مرکز نوآوری و شکوفایی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان جذب شوند.

وی افزود: امکانات رفاهی، خدمات منتورینگ، آموزش تخصصی و مشاوره و... از جمله خدمات قابل ارائه توسط مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی سمنان به واحدهای فناور جذب شده در این مرکز خواهد بود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) جهاد دانشگاهی استان سمنان با همکاری سازمان توسعه فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان در مساحتی بالغ بر ۷۵۰ مترمربع در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان افتتاح شد.

منصفی‌راد اضافه کرد: مرکز منش جهاد دانشگاهی از دی‌ماه ۹۹ کار خود را آغاز کرد که بر این اساس ۴۵ کارگاه و رویداد در زمینه‌های مخلف برگزار شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا دو استارتاپ در حوزه طراحی اپلیکیشن‌های موبایل و ۴۵ رویداد آموزشی شامل رویداد چاره جو، رویداد صندلی تجربه، رویداد دیدار و کارگاه آموزشی در حوزه های کارآفرینی و کسب و کار برای دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار شده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: واحدهای فناور علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر در شرایط و چگونگی جذب در این مرکز نوآوری می توانند با شماره ۳۳۳۳۷۱۴۱ مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان تماس بگیرند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول