اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

روند کاهشی ابتلا به کرونا در کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از روند کاهش بیماری در سطح استان خبر داد و گفت: وضعیت استان به مراتب بهتر از هفته‌های قبل شده و آثار آن را در رنگ‌بندی و تعداد بیماران بستری مشاهده می‌کنیم.

روند کاهشی ابتلا به کرونا در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به پایین بودن درصد میانگین واکسیناسیون در شهرستان‌های فهرج، ریگان، جیرفت، راور، شهربابک، بافت، بردسیر، سیرجان و رابر اظهار داشت: درصد واکسیناسیون در کل استان باید به 90 درصد برسد.

استاندار کرمان گفت: برای برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته مقاومت هیچ نگرانی نداریم و کاملا رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها دیده شده است و برای حضور کاروان‌های زیارتی مرقد مطهر حاج‌قاسم سلیمانی باید چارچوب و برنامه‌ریزی کافی و لازم صورت گیرد. 

محمدصادق بصیری معاون سیاسی استاندار کرمان اظهار داشت: در رنگ‌بندی جدید کرونایی استان زرند، سیرجان و شهربابک در وضعیت نارنجی هستند، 11 شهرستان کرمان، راور، کوهبنان، رفسنجان، بم، جیرفت، بافت، ارزوئیه، عنبرآباد، رودبار جنوب و قلعه‌گنج وضعیت زرد و 9 شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از روند کاهش بیماری در سطح استان خبر داد و گفت: وضعیت استان به مراتب بهتر از هفته‌های قبل شده و آثار آن را در رنگ‌بندی و تعداد بیماران بستری مشاهده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در سطح استان، کاهش حداقل 20 درصدی پیدا کرده است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول