اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قشم باید به جایگاه واقعی خود در ورزش ملی دست پیدا کند

امام جمعه شهرستان قشم گفت: امکانات ورزشی در قشم باید گسترش یابد تا این جزیره به واسطه تربیت و پرورش پهلوان و قهرمان در رشته‌های مختلف ورزشی به جایگاه واقعی خود در ورزش ملی و بین المللی دست پیدا کند.

قشم باید به جایگاه واقعی خود در ورزش ملی دست پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی بیان کرد: هم اکنون قشم از نظر زیرساخت‌های ورزشی شرایط مطلوبی ندارد و توسعه زیرساخت‌های این جزیره باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: این جزیره و خلیج فارس همواره محل برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی و پیروزی در برابر دشمنان این آب و خاک بوده است.

امام جمعه قشم ادامه داد: امیدواریم اینبار هم به واسطه برگزاری این مسابقات و حضور منتخبان آن در میدان‌های ورزشی بین‌المللی بازهم پرچم مقدس کشورمان به اهتزار درآید.

گفتنی است، رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین در دو بخش ساندا و تالو و دو رده آقایان و بانوان با حضور نزدیک به 600 ورزشکار از امروز 6  آذرماه در شهر درگهان آغاز شد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، مسابقات بخش آقایان طی روزهای 6 تا 8 آذر ماه و رقابت‌های بخش بانوان از 11 تا 13 آذر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88050

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول