اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران تصویب شد

لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در صحن شورا با 19 رای موافق تصویب شد و مشوق‌ها و تخفیفات برای صدور پروانه و عوارض ساخت و ساز تا اخر اسفند تمدید امسال شد.

لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران تصویب شد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران امروز مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و اعضای شورا نظرانشات را مطرح کردند.

پرویز سروی عضو شورای شهر تهران درباره این موضوع گفت: این لایحه عین عدالت است و در شرایط تورمی و مشکلات اشتغال باید چرخه اقتصادی شهر بچرخد.

وی گفت: از این طریق است که پول های دریافتی شهروندان تبدیل به اتوبوس و واگن می شود.

حبیب کاشانی، دیگر عضو شورای شهر بیان داشت: با توجه به تورم نیاز به نقدینگی است برای تامین 630 واگن مترو 7.5 درصد معادل 1500 میلیارد تومان در ابتدا باید بپردازیم لذا باید شرایطی فراهم شود تا نقدینگی افزایش یابد.

سرانجام  لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران  با 19 رای موافق تصویب شد و مشوق‌ها و تخفیفات برای صدور پروانه و عوارض ساخت و ساز تا اخر اسفند امسال تصویب شد.

چمران بیان داشت: روابط عمومی های شهرداری باید این موضوع را اطلاع رسانی کنند تا شهروندان تشویق به پرداخت نقدی شوند و این به نفع شهر است و از طرفی امکانی خوب برای شهروندان برای پرداخت عوارض  فراهم شده است.

پیش از این اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه اصلاحیه مصوب نحوه اخذ مصوبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران را به تصویب رسانده بودند که براساس آن شهروندان در صورتی که عوارض خود یکجا پرداخت کنند از تخفیف ۲۵ درصدی بهره‌مند خواهند شد و با توجه به اتمام این فرصت در لایحه امروز این زمان تا پایان اسفند تمدید شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول