اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر آموزش و پرورش با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد/ نوری: تحول را باید از مقطع دبستان شروع کنیم

وزیر آموزش و پرورش در آیین تجدید میثاق با امام راحل گفت: پایه‌ای‌ترین بخش نظام تعلیم و تربیت رسمی، قطعا دبستان است و باید تحول را از این مقطع شروع کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرد/ نوری: تحول را باید از مقطع دبستان شروع کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، یوسف نوری وزیر آموزش و پررش پیش از ظهر امروز در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس همچنین روز نیروی دریایی هستیم.

وی گفت: امروز به عنوان شروع کار در مرقد حضرت امام(ره) که معمار انقلاب و نظام تعلیم و تربیت بودند حضور پیدا کردیم تا از روح بلند امام راحل الهام بگیریم و به تاسی از ایشان و رهبر معظم انقلاب، بتوانیم نظام تعلیم و تربیت را به تراز انقلاب اسلامی و آنگونه که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری معرفی کردند برسانیم.

وزیر آموزش و پررش ادامه داد: امیدواریم همه دستندرکاران نظام تعلیم و تربیت به خصوص معلمان، خانواده‌ها و نهادهای مذهبی، علمی، فرهنگی و سایر نهادهای مربوطه در راه نظام تعلیم و تربیت و در راه اجرای اسناد تحول بنیادین به ما کمک کنند.

نوری در پایان با اشاره به بیانات امام راحل خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) فرموده‌اند؛ دانشگاه دیر است از دبستان‌ها شروع کنید، لذا پایه‌ای ترین بخش نظام تعلیم و تربیت رسمی قطعا دبستان است و باید تحول را از این مقطع شروع کنیم.

به گزارش فارس، وزیر جدید آموزش و پرورش صبح امروز پس از گرفتن رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در نخستین برنامه خود، با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای ۷۲ تن، با آرمان های مقدس بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دادند و از مجموع ۲۶۸ رای با ۱۹۴ رای موافق، ۵۷ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع «یوسف نوری» را به عنوان وزیر آموزش و پرورش و آخرین وزیر راه یافته به دولت سیزدهم انتخاب کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول