اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سردار سلیمانی: دفاع شهید سلیمانی، مقدس و جهانی بود/ دشمنان در حال فرار از کشورهای جهان اسلام هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دستاوردهای دفاع مقدس و جهانی شهید سلیمانی برای بشریت ماندگار شد، گفت: سایه تهدید‌های نظامی به برکت فداکاری حاج‌قاسم در جبهه‌های مقاومت از سر ملت ایران برداشته شد و امروز دیگر دشمنان صحبت از تهدید نظامی ندارند و در حال فرار از کشورهای جهان اسلام هستند.

سردار سلیمانی: دفاع شهید سلیمانی، مقدس و جهانی بود/ دشمنان در حال فرار از کشورهای جهان اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه امروز در رزمایش اقتدار و خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، افتخار ملت و جهان اسلام محسوب می‌شود، او کسی بود که در دوران رژیم ستمشاهی نقش‌آفرین بود؛ در میدان نبرد دوران دفاع مقدس جزو آفرینندگان اصلی پیروزی بزرگ و حماسه بی‌امان و در امنیت جنوب شرق الگوی برجسته اقتدار برای مردم بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: شهید سلیمانی آنگاه که ایران در ساحل امن و آرامش پهلو گرفت نقش‌آفرین در جبهه‌های مقاومت برای نجات مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در همراهی با مردم فلسطین و لبنان بود و در تشکیل جبهه مقاومت ‌و مبارزه با لشکر سیاه و تاریک داعش نیز یک مصلح بزرگ جهانی بود که با هدایت رزمندگان جهان اسلام برای به‌دست آوردن عدالت و پیشرفت و صلح برای جهان اسلام مبارزه کرد.

وی گفت: دفاع شهید سلیمانی، مقدس و جهانی بود، نه‌تنها دستاوردهایی برای جهان اسلام به دنبال داشت که قرن‌های متمادی اثرات آن باقی و پایدار خواهد بود بلکه برای بشریت هم ماندگار شد چراکه اگر لشکر سیاه داعش ادامه پیدا می‌کرد، این راه معلوم نبود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حاج‌قاسم تنها فاتح این نبردهای بزرگ و تسهیل کننده صلح و آرامش برای مسلمانان و بشریت بود و نه‌ تنها یک انسان فداکار جهانی بلکه فاتحه‌الکتاب گام دوم انقلاب اسلامی شناخته می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه گام دوم انقلاب با تکیه بر ظرفیت‌های کم‌نظیر ملت ایران و با محوریت جوانان و نوجوانان آغاز شده است، اظهار کرد: تحقق دولت و مردم‌سالاری اسلامی و جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی، در گرو پیمودن راه در سایه‌سار مکتب حاج‌قاسم است.

وی گفت: جهادگران امروز به تاسی از جهادگران دیروز و حاج‌قاسم سلیمانی در پیمودن مسیرش وارد دوره جدیدی در گام دوم انقلاب شده‌اند و شهادت حاج‌قاسم یک آغاز مبارکی بود برای ملت ایران که به برکت خون شهید و عَلَمی که بعد از شهادتش برافراشت که در تمام دنیا مشاهده و شناخته می‌شود.

سردار سلیمانی گفت: سایه تهدید‌های نظامی به برکت فداکاری حاج‌قاسم در جبهه‌های مقاومت از سر ملت ایران برداشته شد و امروز دیگر دشمنان صحبت از تهدید نظامی ندارند و در حال فرار از کشورهای جهان اسلام هستند این بخشی از دستاوردهای آن فداکاری بزرگ و شهادت آن مرد شجاع است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پیروزی‌های بزرگتری در راه است، گفت: در قرن پانزدهم هجری شمسی شهادت حاج قاسم آغاز پیروزی بزرگ برای اسلام بود و جامعه ما در مسیر مهدوی شدن است و الگوی مقاومت، جهانی شد و دولت اسلامی، تمدن اسلامی و مردم سالاری اسلامی نیز تحقق خواهد یافت.

وی تصریح کرد: افتخار ملت ایران است که پیشتاز این حرکت‌اند و افتخار مردم کرمان که افتخار ایران و جهان اسلام از آن این مردم و در میان این مردم است و امروز علم شهادت در این استان می‌درخشد.

سردار سلیمانی بیان کرد: جهادگران بسیجی گام دوم انقلاب را آغاز کردند و در کنار مردم قرار خواهند گرفت و در میدان‌های مختلف نقش آفرین و به حل مشکلات مردم خواهند پرداخت و بدون هیچ مزد و منتی خدمت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تکثیر گروه‌های جهادی و تقویت حرکت‌های جهادی جزو اولویت برنامه‌های بسیج است و برنامه‌های بسیارخوبی پیش‌بینی شده و تفاهم با دولت در راستای حل مشکلات مردم در خصوص آب و مسکن و سایر مسائل عمومی در روستا، مناطق محروم و حاشیه شهرها صورت گرفته است.

۲ قرارگاه در حوزه محرومیت‌زدایی در کرمان فعال است

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در رزمایش اقتدار و خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی اظهار داشت: در استان کرمان با حرکت‌های بسیجییان جهادگر در سراسر استان امروز منشأ خیر و برکت و امنیت و آرامش هستند و در مرکزیت استان دو قرارگاه در حوزه محرومیت‌زدایی فعال است و همه توانمندی خیران و ائمه جمعه ‌و بسیج پای کار آمده است.

وی افزود: قرارگاه امام حسن و قرارکاه نهضت آبرسانی مرد میدان شهید سلیمانی که امروز گوشه‌ای از آثار قرارگاه شهید سلیمانی با ۶۳ روستا آبرسانی افتتاح شد و دو قرارگاه در هفت شهر جنوبی و در چهار شهر شرقی استان برای ساماندهی حوزه‌های محرومیت‌زدایی طراحی شده است.

معروفی عنوان کرد: در جنوب و شرق استان که به شدت نیازمند رفع مشکلات مردم است نیاز به ساماندهی داشتیم که با اولویت استان پیش برود با رعایت عدالت و خدمت به مردم که ما در استان برای رفع محرومیت ۶ مولفه پیش‌بینی شد.

وی اولویت اول را آب شرب و کشاورزی دانست و گفت: اطلس آب استان را توجیه هستیم، سپاه و آبفا اطلس دقیق را مشخص کردند و بر همین اساس اولویت ما است که بیش از ۴۰۰ روستا را آبرسانی کنیم و اولویت دوم آب کشاورزی است و در دستور کار است.

معروفی ادامه داد: اولویت بعدی قرارگاه بحث بهداشت است که تعمیر و ساخت سرویس بهداشتی و هم خدمات درمانی با طرح سعید رهنمون حرکت‌های خوبی انجام شده و در دستور کار است.

وی اولویت سوم را اشتغال با نگاه اشتغال خرد خانگی دانست و اظهار داشت: اولویت بعدی نیز مسکن است به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که ۶ هزار و ۲۰۰ مددجو فاقد مسکن در استان هستند و ما در روستاها کار را بر عهده می‌گیریم

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اولویت بعدی را خدمات اجتماعی در حوزه جهیزیه، کمک‌های مومنانه و آزادی زندانیان غیرعمد دانست و ادامه داد: اولویت بعدی حوزه فرهنگی است که نمی‌توانیم به جهت مشکلات معیشتی حوزه فرهنگی را نادیده بگیریم و با اولویت گفتمان انقلاب برنامه داریم.

معروفی گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در کرمان ثبت سامانه شدند طی یک سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ گروه جهادی محله‌محور ساماندهی و مجوز گرفتند و ۲۰۰ گروه مجوزدار در هفته بسیج امسال وارد صحنه خدمت برای مردم شدند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول