اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دولت منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم‌گیری خواهد کرد

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مردم و کشاورزان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که دولت به صورت کارشناسانه منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم‌گیری خواهد کرد و حقابه های استان در حوزه های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.

دولت منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم‌گیری خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز در محل استانداری برگزار شد.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این نشست گفت:از همراهی و همکاری موثر اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه مدیریت منابع آبی و شرایط خشکسالی تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی افزود:با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر و شرایط خشکسالی دشمن در تلاش است تا میان مردم تفرقه ایجاد کند و امنیت ما را مخدوش نماید و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد و در اینجا نقش رسانه ها در مقابله با نقشه های شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است.
نجاتی خاطرنشان کرد:استاندار خوزستان به صورت مداوم با حضور در جلسات در مرکز پیگیر مشکلات استان در شرایط خشکسالی هستند و اطمینان داریم دولت و رئیس جمهور برای حل مشکلات استان توجه ویژه خواهند داشت.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اظهار داشت:مردم و کشاورزان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که دولت به صورت کارشناسانه منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم‌گیری خواهد کرد و حقابه های استان در حوزه های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.
نجاتی تاکید کرد:رسانه‌ها امین میان مردم و مسئولان هستند و نقش اساسی در خنثی سازی توطئه ها و تبلیغات شوم دشمنان دارند و مدیران شرکت ها و ادارات استان لازم است تعامل بیشتری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان داشته باشند و به مشکلات این قشر پرتلاش و فرهیخته رسیدگی کنند.
معاون استاندار خوزستان بیان کرد:انتظار داریم دستگاه ها از شکایت از اصحاب رسانه خودداری نمایند و البته رسانه ها هم نقدهای خود را به دور از ایراد تهمت و در چهارچوب قوانین ابراز نمایند.
انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول